{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvornår?
  • #2   5. jul 2010 Jeg er 13 uger henne, og er ikke begyndt endnu, men det er os vores 2 barn så vi mangler DESVÆRRE ikke rigtig noget smiley Men selvf skal der købes list tøj, sengetøj mm i de farver som skal bruges, da vi denne gang gerne vil vide kønnet, og bliver det en dreng skal der investeres lidt flere ting, da alt her hjemme er pige farver og lidt neutralt, og møbler mm har vi jo smiley

Men førsta gang var jeg da allerede gået igang med at handle da jeg var henne som du er nu, så du skal da bare slå dig løs ;DD

• #3   5. jul 2010 Anja. jeg var max 10 uger henne da jeg begyndte til Lærke

- Malik der begyndte jeg da jeg var 28 uger henne ca. men ham manglede vi heller ikke det vilde til jo..
    Men nej, det er da ikke for tidligt, ved i hvad i skal have ?

• #4   5. jul 2010 mange tak for jeres svar, jeg har også selv lyst til at købe lidt nu, men dem jeg har snakket med ellers har sagt det var alt alt for tidligt og jeg skulle vente til jeg var 7 til 8 mdr henne og det er da enormt lang tid og vente hehe

• #5   5. jul 2010 hej lykke.
    nej vi ved ikk endnu hvad det bliver, vi skal scannes her den 29 også håber jeg bebs ligger rigtig hehe min kæreste tror det bliver en dreng jeg selv tror en pige. men bare det er sundt og raskt.

• #6   5. jul 2010 Anja, jeg kender godt rolf :o)
    - steven er jo min x- vi var sammen 3år :o)

iih, det blir spændene nej det ikke for tidligt :o)
    - Får i en dreng ringer du bare, jeg har masser af ting til salg :o)
    og en masse legetøj smiley

• #8   5. jul 2010 hej lykke når ja hehe, havde lige glemt det, snakkede steven og rolf sammen der da. oki skal nok ringe hehe

• #9   5. jul 2010 rikke mor til naja. det var da en rigtig god ide og skrive op hver måned hvad man skal købe, tak for tippet hehe så bliver det heller ikk så dyrt på en gang, som du skriver.

• #10   5. jul 2010 Jeg begyndte efter min første scanining ..He he og først efter jeg var til 3 d scaning gik jeg amok efter pigeting m.m. 5 mdr.efter vendede jeg en dreng ..:=) så var det lidt drenge ting. he he

• #11   5. jul 2010 Vi gjorde ligesom Mor til Naja.

Vi fordelte alle de store ting over månederne, så den ene måned var det puslebord med tilbehør, og så tremmeseng med alt tilbehør, Autostol osv osv.. De mindre ting hyggede jeg mig med at købe og ellers gjorde vi det lidt hen af vejen. På den måde har vi fået lige det som vi allerhelst ville have og kunne tænke os.

Vi startede med første store ting omkring 20 uge. Det sidste store var barnevognen. Den hentede vi da jeg var 35 +.

• #12   5. jul 2010 det kan aldrig være for tidligt synes jeg.

jeg synes man kan købe det så småt hen af vejen. barnevogn den ene måned, autostol den anden måned osv.. smiley

• #14   5. jul 2010 jeg er altså også begyndt at købe synes ikke det er for tidligt. har skevet en seddel med alt der skal købes og streger det over efterhånden som jeg køber det ind. Sådan synes jeg det er en nem måde at holde styr på smiley

• #15   5. jul 2010 det er slet ikk for tidligt. vi købte heller ikk alt på en gang, det hyggeligt og gøre det hen af vejen. 7-8 måneder henne, det sys jeg snart er alt for sent. prøv og tænk hvis du fødte en måned fortidlig...

• #16   5. jul 2010 jeg er 23+6 uger henne nu. og vi er også begyndt at købe ting nu.

• #17   5. jul 2010 familien sagde til mig vent til efter NF scanningen.. jeg ventede så sagde de vent til du ved hvad det bliver.. jeg ventede. var i uge 20 da jeg købte det første sæt tøj.

Næste gang begynder jeg at købe efter NF scanningen (:
    for der er mange små ting man sagtens kan købe allerede der smiley

• #18   5. jul 2010 købte vel de første bodyer da jeg var ca 10 uger henne, men købte intet stort før jeg var omkring uge 25 hvor barnevognen blev bestilt, og ellers blev resten så købt stille og roligt, der er ingen grund til at forhaste sig synes jeg ikke ;o)

Kommentér på:
hvornår?

Annonce