{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
647 visninger | Oprettet:

liv.. er lidt bekymmeret.. {{forumTopicSubject}}

jeg er 3 gangs gravid og jeg mærkede babyen for første gang rigtigt sidste mandag hvor jeg var 15 plus 1 henne og jeg har jo prøvdet det 2 gange før så var slet ikk i tvil og mæekede den hele dagen faktis men så har jeg intet mærket til den siden overhovdet ved godt man ikk mærker den hverda´g i starten men syntes det er længe nu ..
ska jeg være bekymmret og ringe til jm i morgen eller hva syntes i ? syntes jeg er meget bekymmret i denne gra ind med de to første.. håber i har nogen svar..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  liv.. er lidt bekymmeret..
  • #1   29. jun 2010 Tror ikke du skal være nervøs.. Jeg mærkede liv da jeg var 14+3, og mærkede den 3 dage i streg, og så gik der en hel uge før jeg mærkede ham igen.. nu mærker jeg ham hver dag..

Malene 18+5

• #2   29. jun 2010 prøver oz a sige til mig selv du bløder jo ikk og har ikk ondt eller noget mon ikk jeg vill ha det hvis der var noget galt.. syntes godt nok a her 3 gang så spekuler jeg meget over hvordan og hvorldes lidt irreterene gør det lidt svært a nyde det fuldt ud smiler..

• #3   29. jun 2010 Det siges at i starten kan der nemt gå flere dage uden du mærker til den lille....det er først når du er i uge 26 du skal ku mærke liv hver dag...

• #5   29. jun 2010 Jeg var også meget mere i tvivl denne gang om livstegn end sidst. Der mærkede jeg det mere hårdt og kontant fra uge 16+.
    Denne gang har der været mange mange pauser på flere dage. Jeg købte en Angel Sound babylytter for at være sikker på alt var ok.
    Det kan jeg godt anbefale, så kan du selv holde øje hvis du bliver i tvivl om liv eller ej.
    Min moderkage ligger fortil så derfor mærkede jeg ikke så meget liv i starten, men lytteren kunne sagtens gå direkte til fosterhjertet.

• #7   30. jun 2010 har oz ovevejet den der angelsound fordi jeg så tit bliver bekymmret.. og is vand har jeg prøvet hjælper ikk .. men føler mig lidt dum når jeg har prøvet det 2 gange og så jeg er så bekymmret..:)

• #9   30. jun 2010 camilla .. hva koster sådan en og hvor køber man dem?
    ringede lige til jm i dag for ville helst ikk bruge min feri på a bekymmre mig.. og hun sagde a selv om jeg havde mærket den et par gang ku da godt gå flere uger inden jeg mærket den igen så hun var ikk bekymmret.. oz selv om det var 3 gang så er lidt mere rolig nu men er ikk helt 100 før jeg ska til md scaning den 27 juli.

• #10   30. jun 2010 Jeg fandt min brugt herinde, fungerer upåklageligt.
    Men hørt om nogen der har købt dem til ca 150 kr på..... hmm kan ikke huske.
    Prøv at søg Angel Sound i forum emner for der har for nylig været emne oppe om netop den, og der var nogen der havde net-adresse hvor de var billige.

Kommentér på:
liv.. er lidt bekymmeret..

Annonce