{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.216 visninger | Oprettet:

Bløder lidt - Tidlig graviditet {{forumTopicSubject}}

Jeg har gravid i 8. uge og har lige opdaget at jeg på et tidspunkt i dag har blødt lidt og nu her da jeg tissede kunne jeg tørre noget brunligt blod væk.

Nogen der har oplevet noget lignende så tidligt i graviditeten og hvad kan det være?

Jeg regner med at tage en test i morgen tidlig men hvis jeg har mistet kan jeg så måske stadig teste positiv???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bløder lidt - Tidlig graviditet
  • !!
    !! Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 1 Emner: 105 Svar: 355
    #2   12. jun 2010 Jeg har blødt lidt i starten af min gravilitet.. Men det var på det tidspunkt hvor jeg normalt skulle have haft menses.. Det stod på ca 3 mdr og siden har der ikke været noget... fik at vide det var meget normalt... men ellers tag en snak med din læge omkring det smiley

  • #3   12. jun 2010 Ja en test kan være positiv op til en månede efter man har mistet..

    Men Jeg blødte 3 uger under min graviditet og jeg er stadig gravid.. hvis du får ondt så kontakt din læge.. og hvis du bløder som alm mens så kontakt også lægen


  • #4   12. jun 2010 Jeg blødte 3 dage meget lidt, men det er normalt at bløde lige i starten smiley Men bare lad værre mere at bære på tunge ting, ellers gør det du altid gør smiley

    Men kan se du vil ha' termin i januar, hvad jeg osse ha' så hvis du vil kan du bare melde dig ind i vores gruppe smiley


  • #5   12. jun 2010 Okay. Så er jeg lidt mere rolig...
    Jeg har overhovedet ikke mærket noget til det og det var bare lidt mørkebrunt udflådsagtigt blod jeg tørrede væk. Der sad så også noget i trusserne men ikke noget voldsomt og når jeg som sagt ikke har mærket noget så krydser jeg fingre for at Bebs stadig er derinde.
    Da jeg ventede min datter blødte jeg også en smule i starten men det var mere frisk blod. Derfor jeg var lidt i tvivl..


  • #7   12. jun 2010 Jeg skal alligevel til læge på mandag...
    I har heldigvis beroliget mig meget så nu kan jeg slappe af igen


  • #8   12. jun 2010 mit var helt lyserødt.. og fik at vide at jeg bare er en af dem der havde en slags mens..

  • #9   13. jun 2010 Hmm, har prøvet og tabe en del gange efterhånden...
    Men anden og tredje gang jeg tabte der startede jeg med at det var sådan noget brunligt blod, og så gik det væk i 1-2 dage og så kom det friske blod og der efter gik det så galt..
    Og jeg tabte også i Oktober sidste år og der havde jeg det der brunlige blod i en hel uge og så gik det væk og kom igen og der tabte jeg først i 11+4..

    Men håber det bedste for dig, og det er da sikkert heller ingen ting hvis du også blødte i starten af din graviditet med din datter, min venindes mor burde enlig ha' været indlagt under hendes graviditeter fordi hun efterlod sig nærmest en sø der hvor hun sad fordi hun blødte så meget, men hendes 2 piger har ALDRIG fejlet noget inde i maven, sådan var det bare for hende og være gravid...


  • #10   13. jun 2010 Jeg blødte også i uge 6 ca. Jeg kom til tidlig scanning og det vidste sig alt var normalt, det var fordi jeg havde et lille sår på min livmoder. Det er ganske ufarligt. Jeg er idag i uge 38+1 og baby har det godt:-)

  • #11   13. jun 2010 Jeg har blødt i nat også og i dag er det fuldstændig som når jeg havde mensturation så jeg tog en test som ar positiv og ringende til vagtlægen og snakkede med en rigtig sød mand som syntes jeg skulle komme ind til en scanning men da jeg så kom ind var det den dummeste ko af en vagtlæge. Hun ville ikke sende mig til scanning på en søndag. Jeg må vente til min egen læge åbner i morgen og så få en henvisning derfra...
    Håber dælme ikke det er noget alvorligt og det så er for sent.

    Krydser fingre for at lille bebs har det godt...


  • #12   13. jun 2010 det lyder akurat som mig sidste weekend .. der måtte jeg os ringe ned til lægen fredag morgen og få en henvisning .. så jeg kom på sygehuset fredag kl 11 først ind til en læge jeg fattet hat af hva sagde fordi hun snakket dårlig dansk , og så maste hun den der scanner ind i mig .. så fik jeg taget blodprøve og det var det den dag ..

    så var jeg nede og få taget blodprøver i torsdags igen og fredag på sygehuset igen hvor jeg fik svar på jeg havde aborteret ..


Kommentér på:
Bløder lidt - Tidlig graviditet

Annonce