{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bløder lidt.....
  • #1   10. jan 2010 det er normalt at pletbløde men har du det mindste ondt vil jeg råde dig til at kontakte lægevagten, jeg selv ville gøre det selvom jeg ikke havde ondt, men det er fordi eg har tabt 4 gange ingen af gangene har jeg haft ondt de 3 af gange blødte jeg og sidste gang havde jeg ikke ondt og blødte heller ikke før jeg blev indlagt og fik nogle piller af en art der skulle sætte igang så barnet kom ud..

    så ud fra personlig erfaring vil jeg råde dig til at kontakte lægevagten, og er du bange for der er noget galt så selvom du ikke har ondt er du nød til at lyve og sige du har for ellers er det ikke sikkert de gider få dig sendt til scanning det ville de ikke ved mig første gang..

    krydser fingre for det bedste held og lykke her fra.


  • #3   10. jan 2010 1000 tak for jers svar.

    Jeg har ikke ondt og det er meget lidt jeg bløder.. når jeg har tørret mig efter toiletbesøg er der lidt frisk blod på papiret, men jeg har haft det et lille døgn.. jeg konkakter læge i morgen.


  • #4   10. jan 2010 pletblødning er normalt, så, så længe du ikke har blod som om det var mens, så skulle det ikke være galt men sys det er god ide du lige vil ringe til din læge imorgen. men med den smule du siger du bløder burde der ikke være noget galt,

  • #5   10. jan 2010 Jeg havde både en enkelt styrtblødning og pletblødninger i 3 mdr af min graviditet uden det havde noget betydning, andet end man selfølgelig bliver bekymret.

Kommentér på:
bløder lidt.....

Annonce