8. dec 2009 Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 137 Svar: 899
Hjælp, dårlig samvittighed! {{forumTopicSubject}}
Hej piger,
Jeg har simpelthen så dårlig samvittighed, at jeg bliver nødt til at hører om der er nogen af jer, der har prøvet det samme? Jeg har en visdomstand, som der har været undervejs de sidste 2 år, men som har bestemt sig for at vokse helt op, nu under graviditeten. Det gør MEGET ONDT, og har gjort ondt i alle helligdagene, så jeg har taget smertestillende, i form at 2 ibumetin og en hel del panodiler siden fredags, og jeg har det simpelthen så dårligt med det, og vil bare have at det skal blive tirsdag, så jeg kan komme til tandlægen igen, så babyen ikke får alle de unødvendige stoffer..
Så ville hører hvad erfaring, i havde med smertestillende under graviditeten, jeg er nemlig så bange for at hvis der er noget galt med babyen, at det er min skyld, pga. de piller Lægen har sagt det er i orden, men det kan jo stadig ikke være så godt for babyen.
Knus Marie,
nov 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 18 Svar: 402
http://www.medicinhaandbogen.dk/Ibumetin+tabletter+og+depottabletter.prp
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 203 Svar: 2.935
jul 2008
Følger: 33 Følgere: 32 Babyer: 2 Emner: 57 Svar: 705
koldt vand eller tandpasta på tanden og tandkødet omkring kan lindre.....
go bedring...hader at have ondt i tænderne
nov 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 18 Svar: 402
http://www.tandpleje.dk/vejviser/tandlaegevagt/tandlaegevagt-i-region-nordjylland.html
mar 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Emner: 43 Svar: 1.355
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
Jeg forstår din dårlige samvittighed, men der er ikke så meget at gøre på nuværende tidspunkt... også tror jeg ikke der er sket noget af en enkelt gang...
dec 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 137 Svar: 899
Tak, skal i have, jeg forstår heller ikke at lægen sagde at det var okay, at spise ibumetin, så har heldigvis kun spist de 2 piller. Han sagde at efter 17 graviditetsuge, var der ingenting, der var de helt okay at spise. Har snakket med tandlægevagten, og skal have noget pencilin, da der nok er betændelse, og så må jeg tage til tandlægen i morgen..
Hjælp, dårlig samvittighed!