9. jun 2008 Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
Kaffe. hjælp! {{forumTopicSubject}}
Jeg har aldrig kunne lide kaffe, aldrig. Duften var da skøn men puha da, ingen rigtig kaffe til mig kunne ikke døje smagen.
Men her efter at jeg er blevet gravid er jeg blevet helt vild med kakao med kaffesmag. Sådan en gang cafe latte med chokolade i eller cappucino med chokolade i.
Ved ikke hvad det hedder eller om der findes sådan noget med kaffe og chokoladesmag sammen
men kaffe er jo slet ikke godt når man er gravid og jeg har hørt at det er mega farligt for fosteret.
Jeg prøver at ladee være men kom til at falde i og har meget dårlig samvittighed nu.
det med at man kan få sære spisevaner ved at blive gravid har så kun ramt mig ved at jeg skal have noget med kaffesmag hele tiden. Jeg gør det ikke hele tiden men tænker på det hele tiden.
Hvor farligt er det? har jeg klokket vildt i den nu?
mar 2008
Følger: 35 Følgere: 34 Babyer: 3 Emner: 70 Svar: 558
Jeg blev oshelt syg med kaffe da jeg var gravid, og der er sq ikke sket noget her :o)
aug 2008
Følger: 1 Svar: 2
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 10 Svar: 59
jeg har også drukken kaffe under min gravide bare man ikke drikke få mang kopper og huske og drikke vand da kaffe er vande dannet!!!
medvenlig hilsen
annemette
mar 2008
Følger: 15 Følgere: 14 Babyer: 2 Emner: 17 Svar: 697
aug 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 3 Svar: 22
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
det er også kun lidt stænk kaffe i kakaoen. Havde bare hørt at det var få milligram så blev helt panisk.
men så vil jeg da købe koffeinfri kaffe!
er der koffein i alt the? og chokolade?
Kaffe. hjælp!