{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
777 visninger | Oprettet:

rejse på ferie med barn?? {{forumTopicSubject}}

Hejsa. Vi skal 14 dage til sydens sol her til september. Der vil min datter være 14-15 måneder. Vil bare høre om der er nogen der har nogle godt råd når man nu har en på sådan en størrelse med, da det jo er første gang. Hvordan i flyet? får de propper i ørene? hvad med sygdom , medicin osv. ??? gode fif ønskes, TAK

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Balancering af vaskemaskine 1.146 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Udskiftning af vandhane 600 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 975 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  rejse på ferie med barn??
  • #1   9. jun 2010 rejste med min til kreta der hun var et år .. masser a legetøj og bøger og synge og så noget.. du kan gi hende næse dråber inden i lander og letter men efter sigene så plejer de ikk a få propper i ørene lige som oz og der var h..eller ikk noget med pernille..

• #2   9. jun 2010 jeg rejste med min søn første gang da han var tre måneder, og da han var 3 år hvde vi været ude og flyve 6 gange, :o)

I starten når de er helt små er det godt og ha en flaske klar når man lander som kan tage propperne, men ud over det så lad dem hyle for det får os propperne til at poppe ;o) og bruger de sut så skal der os bare gang i den :o) hvis dit barn kan drikke af sugerør og mn evt kan købe nogen juice brikker når man er kommet igennem kontrollen kan de os være gode, så alt det der går at de synker er godt :o)
    Synes dog efter håneden at de er blevet bedre til at udligne trykket så det ikke er så voldsomt mere med de propper

Kommentér på:
rejse på ferie med barn??

Annonce