{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Graviditet+Sol ?
  • #1   11. feb 2010 Ja det må man godt men skal passe på. Det vigtigste er at du undgår overophedning, det er ikke godt for din krop eller baby. Så måske i små doser så du ikke bliver for hed.
    God ferie, er da slet ikk misundelig her i dette ishelvede...

• #2   11. feb 2010 så længe du får nok at drikke så du ikke dehydrerer sku der ikke ske noget ved det..

• #3   11. feb 2010 Du må flyve til og med 6. måned mener jeg.. Ellers kan du risikere flyveselskabet ikke vil have dig med..
    Hvis du bare skåner maven for for meget sol så baby ikke koger går det nok smiley

• #4   11. feb 2010 Babyen koger ikke da kroppen selv regulerer temperaturen i maven.. Men alt med måde selvfølgelig..

• #5   11. feb 2010 Har termin D. 11. Juni, så kan lige nå det, da det som Fanny siger er til og med 6. måned.

Tak for svarene `(:

• #6   11. feb 2010 Man skal nu stadig trods god væskebalance passe på ikke at sidde i solen og bliver opkogt.
    Ja kroppen skal nok selv regulere så vidt den kan men det er jo en ekstrem varmepåvirkning hvis man sidder timevis i sydens bagende sol.
    Men du kan vel også trække ind i skyggen ind imellem.
    Nogle liter væske skal der vist til hvis du er aktiv solbader :o)

• #8   11. feb 2010 okay (:

• Janne B
    Janne B Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 72
    #9   11. feb 2010 Har en venninde, der fik pigmentfejl i ansigtet pga for megen sol under graviditet, så husk endelig solcreme. Hun så forfærdelig ud det første år

• #10   11. feb 2010 Ja den med pigment aftegninger på huden har jeg også hørt om men heldigvis aldrig set det.

• #11   11. feb 2010 hmm... det med pigment forstyrrelser i huden har jeg også døjet med i mine graviditeter - og i lang tid derefter:) Er faktisk først gået væk 2 år efter fødslen. Og jeg kan sige, at det intet hjalp med solcreme - jeg smurte mig og tog aldrig solbad i direkte sol som gravid, men blev alligevel total brun-spættet i hovedet:)

Mht solbadning og graviditet, så har jeg også altid hørt, at man ikke skal sidde i direkte sol i længere tid med maven, så kan man evt. lægge et tørklæde på maven elign. så den ikke er udsat for direkte sol.<.<

• #12   12. feb 2010 min svigerinde er jordmor, og vi havde lige snakken forleden dag, man må gerne tage sol både solarie, rigtig osv. der er intet der har bevist at det er skadeligt for barnet.. dog skal man tænke sig om ved det at hormonerne er ændret og man derfor kan være meget modtagelig for sol, dvs. du kan måske nemt blive rød, måske bliver du bare brun helt vildt, eller måske kan du slet ikke tage farve ;o) jeg var selv i egypten da jeg var gravid og tog rigtigt meget sol, det er en skrøne ifølge min svigerinde at sol er skidt for baby ;o)

• #13   12. feb 2010 - Ditte mor til marcus - : Tusind tak for svaret (:

Kommentér på:
Graviditet+Sol ?

Annonce