471 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "solarie og graviditet?"
Solarie under graviditet?!
Hej piger :) Håber der er nogle som har nogen råd. Sagen er den at inden jeg blev gravid gik jeg meget i solarie, og havde en pæn kulør. Jeg har svært ved at blive ordentlig brun. Da jeg så fandt ...
Hej piger :) Håber der er nogle som har nogen råd. Sagen er den at inden jeg blev gravid gik jeg meget i solarie, og havde en pæn kulør. Jeg har svært ved at blive ordentlig brun. Da jeg så fandt ...
Skrevet af: Mette ~ Nu med fantastisk datter <3 * - 16. aug 2011
Brug af solarie under graviditet?
Jeg ville sådan set bare hører de forskellige meninger og erfaringer mht solarie under graviditeten ??? Min læge siger et og andre noget andet så jeg er ærlig talt lidt forvirret :s Min hudlæge siger...
Jeg ville sådan set bare hører de forskellige meninger og erfaringer mht solarie under graviditeten ??? Min læge siger et og andre noget andet så jeg er ærlig talt lidt forvirret :s Min hudlæge siger...
Skrevet af: Frk Gaarsdal * - 7. feb 2009
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
- Opsætning af hylder 900 kr.
- hænge gardiner op 450 kr.
- Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.
- Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
- Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
mar 2008
Følger: 15 Følgere: 14 Babyer: 2 Emner: 17 Svar: 697
sep 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 2 Emner: 245 Svar: 4.609
dec 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 732
jun 2008
Følger: 47 Følgere: 47 Emner: 476 Svar: 3.476
mar 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 125 Svar: 457
okt 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 78 Svar: 461
jun 2008
Følger: 65 Følgere: 64 Babyer: 1 Emner: 206 Svar: 3.445
Jeg fik afvide at jeg gerne måtte tage sol, men at jeg skulle gå ud hvis jeg blev dårlig ..
Har kun fået afvide at der ikke kunne ske noget ved det ..
(link fjernet)
Deer er også det i det når du kommer længere hen, og tager sol, så når du har født og huden trækker sig sammen kan maven komme til at se meget mørk ud .
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.537
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
Jeg tog et håndklæde om maven
dec 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 20
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 147 Svar: 4.699
han sagde forøvrigt også at strålerne IKKE kan trænge gennem maveskindet - det var i følge ham en skrøne !!
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
Hvor kan man det i Odense?
ja ellers kan man bare tage et stykke tøj over maven, så bliver der i hvertfald mørklagt derinde og tøjet standser strålerne så de ikke kommer igennem. Når jeg tager et håndklæde over maven og mærker på min hud er den lun/varm men inden under håndklædet er den stadig helt kold så det kan sagtens lade sig gøre for min erfaring er at når man skygger det over er det stadig køligt derinde når strålerne og lyset ikke er der til at varme det op.
Kræver selvfølgelig at man ikke ligger og bader i sit eget sved for så skal man gå ud. Tænd blæseren på fuld knald -eller bare så du har det fint og ikke for varmt for solkabinerne kan faktisk godt være lidt kølige her im vinteren hvor man om sommeren ikke kan døje at ligge i dem. Så ofte behøves blæseren ikke sættes op på høj fordi man så kommer til at fryse ret meget. du må bare ikke få det varmt og blive dårlig
solarie og graviditet?