{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
747 visninger | Oprettet:

folk der bare MÅ komme me deres mening {{forumTopicSubject}}

jaa jeg er jo som de fleste nok har opfanget, ganske meget gravid, og er nu i uge 30 + 1, det vil sige 1 dag i uge 31.

nå men jeg staå så og snakker med en veninde, og hendes søsster, og fortæller hvordan det gør og jeg har det godt, ud over lidt bækkenløsning. min veninde spørger til min depration og alt det, og svare hende jeg har det godt, og min medicin har jeg meget glæde af.

så kigger hendes søster noget forarget på mig og siger : ER DU SINDSYG:??

hvor til jeg siger, øøhh hvad mener du lige med det.

er du klar over hvad det gør ved dit barn, at du tager sådan noget lort når du er gravid.

jeg svare ja det er jeg skam, det gør ikke noget, det er testet på 100 gravide, og en havde bivirkninger i for af fødsel 14 dage før terminen. så det var jeg skam.

hun bliver så sur hun sige det gider jeg ikek være vidne til, jeg går.

og så vender hun sig om og gå.

jeg snakker lidt vidre med hendes søster (min veninde) og kan nu alligevel ikke lade være med at grine..

nu har min veninde lige skrevet, jeg skulle sige undskyld fra sasha, hun har læst om det og kan se man gerne må tage cipramil, når man er gravid..

LOL jamen hvoroffr skal nogle folk dømme andre ud fra hvad detrro, jeg havde jo nok ikke forsat min behandling hvis ikke det var clearet med læger og jordmødre smiley

skulle lige ud med det

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 3 lamper 300 kr.
  • Hjælp til ophængning af TV 400 kr.
  • Fejlkode E21 1.000 kr.
  • Vaskemaskine fuld af vand kan ikke tømmes 890 kr.
  • Fjern plugs fra væg 300 kr.
  • reparation vaskemaskine 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  folk der bare MÅ komme me deres mening
  • #2   12. jan 2010 ja det var jo også min tanke og det var det første jeg spurgte om, hvad med min medicin, og min læge sagde fakisk ærligt jeg ved det ikke men jeg undersøger det og skriver en mail til dig. og 2 timer efter var der svar fra en overlæge på OUH at jeg med ro måtte tage dem, dade VAR testet

• #3   12. jan 2010 jeg fik også noget medicin mod forskellige psykiske ting men det måtte jeg ikke tage da jeg blev gravid så jeg fik baldrian b

• #4   12. jan 2010 eeej okay!

du ved det jo nok bedst selv ellers havde du nok ikke taget det vel!!!

nogen skal bare holde sin mund indtil de har forhørt sig bedre om det!!!

• #6   12. jan 2010 en ting er da hvad hun tænker, men lige frem at smide det i hovedet på dig, det er da uforskammet! Jeg kan da også godt synes folk er uansvarlige fordi de ryger eller drikker når de er gravide, men jeg siger det da ikke til dem.....

prøv lige at have lidt plig...... tsk tsk tsk
    kan godt forstå du blev lidt chokeret smiley

• #7   14. jan 2010 Jeg kan sagtens følge hendes reaktion og at en type medicin er blevet testet på 100 gravide og kun 1 havde bivirkning siger altså ikke så meget. Jeg havde ikke vovet at gøre det, men hvis du føler det er ok, så er det jo dit valg ligesom folk selv vælger alt andet de gør under graviditeten.

• #9   17. jan 2010 øhh jeg vil sige det er fuldstændig lige meget hvad manne vælger....det giver da ikke en fremmed ret til at komme med sin uforbeholdne mening når man ikke er blevet spurgt....ja undskyld mig, men jeg går da heller ikke hen til pigen med den store gravide mave der står og ryger og begynder at sige min mening om graviditet og rygning..... hvis man ikke er blevet spurgt bedes man da holde sin mening for sig selv...... bare min mening

Kommentér på:
folk der bare MÅ komme me deres mening

Annonce