folk der bare MÅ komme me deres mening {{forumTopicSubject}}
jaa jeg er jo som de fleste nok har opfanget, ganske meget gravid, og er nu i uge 30 + 1, det vil sige 1 dag i uge 31.
nå men jeg staå så og snakker med en veninde, og hendes søsster, og fortæller hvordan det gør og jeg har det godt, ud over lidt bækkenløsning. min veninde spørger til min depration og alt det, og svare hende jeg har det godt, og min medicin har jeg meget glæde af.
så kigger hendes søster noget forarget på mig og siger : ER DU SINDSYG:??
hvor til jeg siger, øøhh hvad mener du lige med det.
er du klar over hvad det gør ved dit barn, at du tager sådan noget lort når du er gravid.
jeg svare ja det er jeg skam, det gør ikke noget, det er testet på 100 gravide, og en havde bivirkninger i for af fødsel 14 dage før terminen. så det var jeg skam.
hun bliver så sur hun sige det gider jeg ikek være vidne til, jeg går.
og så vender hun sig om og gå.
jeg snakker lidt vidre med hendes søster (min veninde) og kan nu alligevel ikke lade være med at grine..
nu har min veninde lige skrevet, jeg skulle sige undskyld fra sasha, hun har læst om det og kan se man gerne må tage cipramil, når man er gravid..
LOL jamen hvoroffr skal nogle folk dømme andre ud fra hvad detrro, jeg havde jo nok ikke forsat min behandling hvis ikke det var clearet med læger og jordmødre
skulle lige ud med det
mar 2008
Følger: 15 Følgere: 15 Babyer: 1 Emner: 236 Svar: 1.060
dec 2008
Følger: 12 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 36 Svar: 215
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 214 Svar: 2.339
du ved det jo nok bedst selv ellers havde du nok ikke taget det vel!!!
nogen skal bare holde sin mund indtil de har forhørt sig bedre om det!!!
jul 2008
Følger: 33 Følgere: 32 Babyer: 2 Emner: 57 Svar: 705
prøv lige at have lidt plig...... tsk tsk tsk
kan godt forstå du blev lidt chokeret
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 35 Svar: 964
jul 2008
Følger: 33 Følgere: 32 Babyer: 2 Emner: 57 Svar: 705
folk der bare MÅ komme me deres mening