bare spørgsmål :) .. {{forumTopicSubject}}
Godaften ..
. Se nu har mig og kæresten snakket om at jeg skal være gravid og sådan .. Er klar til det og alt det . Så meget som man kan blive men det er bare lige nogen ting som jeg tænker .
Som gør mig lidt nervøs med at være gravid ..
Tanken om at nå man skal føde og sprækker .. Jeg for ondt bare og se det i de unge mødre eller fra hospitalet eller alle de udsendelser . Sys i det er så slemt som folk gør det til ??
Nå baby sparker det må da være en kanon følse .. Men sådan nå man ser film her inde med man kan se hele maven flytter sig og man kan se et ben glide rundt på inder siden af maven .. Sidder jeg med store øjene ved slet ik hvad jeg skal sige til det .
hvordan er følsen ved godt man ik kan sige den 200% men gør det ondt, kilder det eller ? ..
Undskyld det blev så langt . Men er ordblind så vis der er fejl håber jeg i kan bær over med mig ..
jul 2011
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 43 Svar: 697
Ang at føde og evt sprække/briste så mærkede jeg det ikke under selve fødselen men først efter da jeg var igang med at hele op og jah det synes jeg godt kunne gøre ondt, svie og være ubehageligt men husk at vores smertepunkt er forskellige...
Pøj pøj med projektbaby
jun 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 12 Svar: 70
Ja det jo det med de er forskellig men nogen siger man ik kan mærke det og alt det men det tænker man vel ikk over nå man har født ..
Mange mange tak
nov 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 89 Svar: 1.240
Det er en underlig ubeskrivelig følelse det at noget bevæger sig inde i maven, og man kan da også blive øm nogen steder, hvis den lille ligger og sparker meget et sted, og når de lege banker hovedet eller en fod ned og rammer livmoderhalsen (eller hvad det lige hedder på indersiden) giver det nærmest et stød.
Men tanken om at det er et lille liv, et lille mirakkel, gør at man ikke tænker over det på samme måde, andet end det er fantastisk. Jeg venter selv nr. 2 nu, og når hun "roder rundt" derinde, så løfter jeg tit op i blusen, så jeg rigtig kan se hvad hun laver, syntes det er enormt hyggeligt - og tænker derfor egentlig ikke rigtigt over hvordan det føres.
Håber det giver lidt mening, selvom det nok er lidt rodet beskrevet
jun 2012
Men det lyder som om det er en kanon følse selv om det ser lidt skummelt ud der kommer en fod eller hoved . heeh ..
jun 2012
Hårdt tror jeg også men det bedste tror jeg mest
Ved godt alt ikk er lyserødt ..
Min kæreste har barn med en eks .. Og der er det IKKE lyserødt men hun er også blank :s
okt 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 158 Svar: 694
apr 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.104
Veerne synes jeg ikke var slemme, presseveerne ubehagelige og gjorde noget ondt, men det var os det!
Havde den bedste oplevelse og nu skal jeg snart til det igen og jeg glæder mig som et lille barn
Omkring det at mærke bebs, det er en speciel følelse. En følelse af ubeskrivelig kærlighed, undren og glæde... Selvom det efterhånden gør en smule ondt når bebs strækker sig inde i maven, så smiler jeg hver gang den gør det, for det er så vidlt at man bære rundt på sådan en lille dims derinde
Der er intet at frygte, synes jeg. Bare slap af og enjoy the ride
mar 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Emner: 53 Svar: 922
Jeg er en af de heldige der har haft 2 drømme fødsler
Første gang fødte jeg i vand og fik kun en lille indvendig revne som skulle have en knude og det mærkede jeg ikke
Anden gang fødte jeg på briks og der var ikke noget der skulle sys
Du kan ikke forberede dig på en fødsel, alle har forskellige smerte terskler og det er ikke til at vide hvordan man reagere når det hele går igang
feb 2012
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 23 Svar: 140
I starten tænkte jeg virkelig også, puha hvad er du havnet i her, men i dag glæder jeg mig og husk alverdens kvinder føder dagligt og kroppen er egnet, så self lykkes det også for dig at gå dette igennem
jun 2012
hvordan var det og føde i vand .. Ved godt det er lidt tidligt og tænker sådan men tænker sådan det gad jeg godt .
Hvordan sys du forskellen var ligger på en briks og vand
Alice og tim ..
åååhh ..
Men ja som du skriver vi er egnet til det .. Men vis vi ikk var var der jo ikk så mange i verden som gik og var gravid
folk som siger det er det væreste i deres liv men sjovt nok gør nogen det igen !
bare spørgsmål :) ..