{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.466 visninger | Oprettet:

bare spørgsmål :) .. {{forumTopicSubject}}

Godaften smiley ..

. Se nu har mig og kæresten snakket om at jeg skal være gravid og sådan .. Er klar til det og alt det . Så meget som man kan blive men det er bare lige nogen ting som jeg tænker .
Som gør mig lidt nervøs med at være gravid ..

Tanken om at nå man skal føde og sprækker .. Jeg for ondt bare og se det i de unge mødre eller fra hospitalet eller alle de udsendelser . Sys i det er så slemt som folk gør det til ??

Nå baby sparker det må da være en kanon følse .. Men sådan nå man ser film her inde med man kan se hele maven flytter sig og man kan se et ben glide rundt på inder siden af maven .. Sidder jeg med store øjene ved slet ik hvad jeg skal sige til det .
hvordan er følsen ved godt man ik kan sige den 200% men gør det ondt, kilder det eller ? smiley ..

Undskyld det blev så langt . Men er ordblind så vis der er fejl håber jeg i kan bær over med mig smiley ..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Ophængning af 3 billeder og et spejl 1.500 kr.
  • Samling av sofa 500 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Afmontering af gammel vaskemaskine + montering af ny (væg-gennemføring) 1.000 kr.
  • Udskifte kuglehane 843 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bare spørgsmål :) ..
  • #1   29. jun 2012 Når man først mærker sit barn i maven - er det en ubeskrivelig følelse smiley Min søn lå i den samme stilling længe så fra uge 30 og frem til jeg fødte ham kunne jeg til tider godt få ond da han sparkede det samme sted og nogle gange i timer af gangen med små pause menså skubbere jeg lidt til maven / ham og det hjalp tit smiley

Ang at føde og evt sprække/briste så mærkede jeg det ikke under selve fødselen men først efter da jeg var igang med at hele op og jah det synes jeg godt kunne gøre ondt, svie og være ubehageligt men husk at vores smertepunkt er forskellige...

Pøj pøj med projektbaby smiley

• #2   29. jun 2012 ååh . Ja kunne godt forstille mig det men . Men det skal ikk lyde negativt . For alle er vel lidt bange for det ukendte smiley .. Og det er jeg godt nok ..

Ja det jo det med de er forskellig men nogen siger man ik kan mærke det og alt det men det tænker man vel ikk over nå man har født ..

Mange mange tak smiley .. Men det er stadig på hemmligt plan da jeg har mistet en gang og folk jeg kender er her ind så derfor jeg ikk har billeder eller navn til smiley .. For vil ikk sige noget før det er sikkert smiley

• #3   29. jun 2012 Jeg sprækkede... og mærkede INTET. Blev lokalbedøvet da jeg blev syet, og det kildede så jeg lå og smilte af det...

Det er en underlig ubeskrivelig følelse det at noget bevæger sig inde i maven, og man kan da også blive øm nogen steder, hvis den lille ligger og sparker meget et sted, og når de lege banker hovedet eller en fod ned og rammer livmoderhalsen (eller hvad det lige hedder på indersiden) giver det nærmest et stød.

Men tanken om at det er et lille liv, et lille mirakkel, gør at man ikke tænker over det på samme måde, andet end det er fantastisk. Jeg venter selv nr. 2 nu, og når hun "roder rundt" derinde, så løfter jeg tit op i blusen, så jeg rigtig kan se hvad hun laver, syntes det er enormt hyggeligt - og tænker derfor egentlig ikke rigtigt over hvordan det føres.

Håber det giver lidt mening, selvom det nok er lidt rodet beskrevet smiley

• #4   29. jun 2012 Det gir fint mening for mig .. Jeg er bare glad for jeg for svar for er meget nervøs da jeg ikk er god til noget ukendt .. Jeg er mere til ting jeg har prøvet før .. Så er faktisk lige ud sagt SKIDE nervøs for det med at kunne mærke noget . smiley ..

Men det lyder som om det er en kanon følse selv om det ser lidt skummelt ud der kommer en fod eller hoved . heeh .. smiley ..

• #5   29. jun 2012 Ja det rigtigt nok nogen gør og nogen ikk . Men f.eks min venindes lille søster hun bristet fra den ene ende til den anden . Jeg har ALTID fået skræk historier . Undtagen fra min mor , min massør og en veninde .. Så måske det er det som sidder i hoved på mig skræk historier smiley Men er meget spændt smiley ..

Hårdt tror jeg også men det bedste tror jeg mest smiley . heh .
    Ved godt alt ikk er lyserødt ..

Min kæreste har barn med en eks .. Og der er det IKKE lyserødt men hun er også blank :s

• #6   29. jun 2012 Jeg har normalt en MEGET høj smertetærskel pga. en tarmsygdom. men undskyld mit sprog FUCK hvor gjorde fødselen ondt!!!! Ikke selve veerne, men presseperioden og ugerne efter fødselen. Jeg sprækker meget og blev syet i næsten 2 timer og det gjorde virkelig ondt. Og det gjorde ondt i mange uger efter. Men selvom det var en meget smertefuld oplevelse vil jeg helt klart gøre det igen. Jeg mindes stadigvæk fødslen meget positivt :o)

• #7   29. jun 2012 Jeg havde en drømmefødsel smiley Fik en lille revne, som jeg i øvrigt slet ikke mærkede og blev fint bedøvet inden jeg sku syes.

Veerne synes jeg ikke var slemme, presseveerne ubehagelige og gjorde noget ondt, men det var os det!

Havde den bedste oplevelse og nu skal jeg snart til det igen og jeg glæder mig som et lille barn smiley

Omkring det at mærke bebs, det er en speciel følelse. En følelse af ubeskrivelig kærlighed, undren og glæde... Selvom det efterhånden gør en smule ondt når bebs strækker sig inde i maven, så smiler jeg hver gang den gør det, for det er så vidlt at man bære rundt på sådan en lille dims derinde smiley

Der er intet at frygte, synes jeg. Bare slap af og enjoy the ride smiley Og så lytte til kroppen og lade være med at modarbejde veer smiley

• #8   29. jun 2012 Du skal glæde dig til at mærke liv, det er den mest fantastiske følelse smiley jo det kan da godt være lidt ubehageligt til sidst når de ikke har så meget plads og så kommer de jo til at sparke mod det samme sted smiley

Jeg er en af de heldige der har haft 2 drømme fødsler smiley

Første gang fødte jeg i vand og fik kun en lille indvendig revne som skulle have en knude og det mærkede jeg ikke smiley
    Anden gang fødte jeg på briks og der var ikke noget der skulle sys smiley

Du kan ikke forberede dig på en fødsel, alle har forskellige smerte terskler og det er ikke til at vide hvordan man reagere når det hele går igang smiley

• #9   30. jun 2012 Nu er jeg første gang gravid 25+5 og fødslen skræmmer også mig helt vildt, men efter jeg har mærket denne uneskrivelselige dejlige følelse af liv i min mave og min kommende datter fiser rundt derinde, er jeg overbevist om at fødslen overlever jeg nok og en stor glæde til den lille kommer.... Det første liv i maven føles som små bobler der springer på indersiden, men nu her nyder jeg at ligge om aften og se små buler på maveskinnet og vide hun tumler rundt og har det godt.

I starten tænkte jeg virkelig også, puha hvad er du havnet i her, men i dag glæder jeg mig og husk alverdens kvinder føder dagligt og kroppen er egnet, så self lykkes det også for dig at gå dette igennem smiley

• #10   1. jul 2012 Mor til Villads og liva marie ..

hvordan var det og føde i vand .. Ved godt det er lidt tidligt og tænker sådan men tænker sådan det gad jeg godt .
    Hvordan sys du forskellen var ligger på en briks og vand smiley ..

Alice og tim ..
    åååhh .. smiley glæder mig sku helt til det bliver mere og mere overbevist om det ikk er noget skrammene . Selvfølig fødslen kan går og eller skidt . men det er jo ikk noget man kan undgå nå man vil havde en guldklump smiley ..

Men ja som du skriver vi er egnet til det .. Men vis vi ikk var var der jo ikk så mange i verden som gik og var gravid smiley ..
    folk som siger det er det væreste i deres liv men sjovt nok gør nogen det igen ! smiley

Kommentér på:
bare spørgsmål :) ..

Annonce