{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Den gamle opvaskemaskine skal udskiftes og der skal monteres en ny opvaskemaskine. 625 kr.
  • 16A Kraftstik 1.500 kr.
  • Løsne 10 skruer 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan jeg godt
  • #1   1. jan 2010 Det er meget normalt at maven klør som bare fanden...
    Tror desværre ikke du får så meget ud af at ringe til fg.
    Du kan evt. smørre din mave med noget bodylotion. Det hjalp også mig lidt at tage et varmt/fugtigt håndklæde omkring

• #2   1. jan 2010 Okay Det begyndte for et par dage siden og bliver bare værer dag for dag smøre også Crem på.. det er kun under navlen den klør men det med håndklædet må jeg lige prøve..
    Det er godt nok mega træls med alt det kløe..

• #3   1. jan 2010 Okay så er jeg mere rolig da det kun er min mave som klør.. Jeg har zinksalve som jeg har købt til den lille det kan jeg vel godt bruge.. og så må jeg vist en tur på Apoteket smiley

Mange tak for svar :o)

• #5   1. jan 2010 Hvis du begynder at få kløture er det en god ide at gå til lægen og få hans/hendes vurdering og få taget en blodprøve. At gravide begynder at klø sig i graviditeten er almindeligt og kan være ganske harmløs, men nogle få gravide får desværre diagnosen Leverbetinget graviditetskløe
    Ca. 1-3 % af alle gravide i Skandinavien bliver ramt af en tilstand der kaldes for leverbetinget graviditetskløe (den medicinske betegnelse er Intrahepatisk Graviditetsbetinget Kolestase).

Tilstanden er ret alvorlig og kan have seriøse konsekvenser for barnet, hvis den gravide ikke kommer i behandling og derfor er lægerne ekstra opmærksomme på at få tjekket de gravide som har symptomer.

Normalvis viser leverbetinget graviditetskløe sig først i 2. halvdel af graviditeten (oftest i 3. trimester omkring uge 35).

Hvis du begynder at få kløture er det en god ide at gå til lægen og få hans/hendes vurdering og få taget en blodprøve. At gravide begynder at klø sig i graviditeten er almindeligt og kan være ganske harmløs.

Kommentér på:
Kan jeg godt

Annonce