Citater JEG godt kan lide :) {{forumTopicSubject}}
<b> Skriv gerne jeres yndlings citater :D</b>
At elske et menneske vil sige at være den eneste, der kan se et vidunder, som er usynligt for alle andre (Francois Mauriac) Det eneste vi aldrig får nok af er kærlighed. Og det eneste vi aldrig giver nok af er kærlighed. (Henry Miller)
En evig kærlighed kan vare en enkelt nat, for evighed er ikke det, som tager tid, men det, som ophæver tiden. (Emmanuelle Arsan)
Mellem mand og kvinde kan had ikke tænkes uden kærlighed. Hvis der ikke var kærlighed mellem dem, ville der ikke blive had, men ligegyldighed. (Claes Kastholm)
I det virkelige liv er det ofte sådan, at først går man så gruelig meget ondt igennem, og så får man ikke sin elskede alligevel.(Suzanne Bjerrehuus)
Det du har, er et resultat af den du er.
Når du siger "undskyld", kig folk i øjnene.
Når du siger "jeg elsker dig", sig det oprigtigt.
Når du taber, tab ikke lektien.
Husk, at det bedste forhold er det, hvor kærligheden mellem to mennesker er større end behovet for hinanden.
Et smil koster intet, men giver meget. Det gør den rig, som modtager det, uden at gøre den fattigere som giver det.
En sand ven er en, der tror på en, når man selv er holdt op med det.
Det er bedre at komme galt af sted end slet ikke at komme af sted.
Få sekunders tålmodighed kan spare en for mange års fortrydelse.
Pessimisten klager over, at roserne har torne. Optimisten glæder sig over, tornene har roser.
Venner er stille engle der løfter os op, når vores vinger har problemer med at flyve.
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 20 Emner: 186 Svar: 2.352
aldrig ville gøre det mod dig
Hvis du ikke kan klare mig når jeg er værst, fortjener du mig ikke når jeg er bedst.!
"Jeg vil hellere se optimistisk på fremtiden, og tage fejl, end være pessimist og få ret." Robert Oppenheimer, A-bombens fader
"De bedste og mest vidunderligste ting i verden kan hverken ses eller røres. De skal føles med hjertet." Helen Keller, født døv og blind
"I den sidste ende er det bedre at blive hadet for hvem, du er, end at blive elsket som værende en, du ikke er." Andre Gide
"Det tager 3 sekunder at sige: - Jeg elsker dig - 3 timer at forklare, hvad du mener dermed og et helt liv at bevise disse 3 enkle ord."
"Teori er, når man ved alt, og intet fungerer. Praksis er, når alt fungerer, men ingen ved hvorfor. Hos os er teori og praksis forenet - intet fungerer, og ingen ved hvorfor."
den der aldrig har fejlet, har aldrig levet! Du kan ligeså godt lære af andres fejl, for du kan alligevel ikke nå at lave dem alle sammen selv.
her var lige lidt citater jeg synes godt om
feb 2011
Følger: 1 Emner: 25 Svar: 204
Citater JEG godt kan lide :)