{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
753 visninger | Oprettet:

SKRUK {{forumTopicSubject}}

William er kun ved a nærme sig de 6 måneder, men jeg er hel vild for a være gravid igen og få en lille bebs.. kan ikke vente til han skal være storebror.. går med billeder i hoved a den dejlig store mave osv..

er det normalt allerede at have lyst igen og andre der har det på sammen måde?? fortæl fortæl

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SKRUK
  • #1   9. okt 2009 Helene - jeg synes det er lidt tidligt... Jeg selv er dog også sindsygt skruk, og har været det en måneds tid... men min søn er 14½ måned nu... synes dog selv det er tidligt at få en mere nu smiley

• #2   9. okt 2009 Haft det sådan siden Magnus var 4 uger gammel...nu er han 9 mdr og projekt nr. 2 er gået ind. Satser på at blive gravid på tirsdag... ;o)

Hørt om MANGE der har det sådan..

• #3   9. okt 2009 SKRUK ja da er jeg også og har været det siden Emil var 2mdr...
    Savner at være gravid, men nu kom Emil også ud 2mdr før tid, så føler lidt at jeg blev snydt for de dejlige mdr, med den store mave og masse af aktivitet...
    Så nu venter vi bare på der sker noget....

• #4   9. okt 2009 hehe Emmelie er en mdr. og jeg er allerede klar til at skal ha en mere:-D savner den store mave og den store følselse at få den lille baby på maven og se den for første gang ;D

• #5   9. okt 2009 Planen er heller ikke a jeg skal gøres gravid endnu. vil lige nå a nyde willie lidt. og er på p.piller, men hver gang jeg ser en gravis kribler det helt...

Bianca.. dejligt, jeg glæder mig helt vildt til det er os der går i gang med det projekt.. men kommer nok til a vente nogle år..

vil bare gerne vide om det er normalt... ;D

• #6   9. okt 2009 Det er bare så skønt a være gravid med dejlig stor mave.. jeg havde en kæmpe mave og den sad godt.. og masse aktivitet..Nøøøj hvor jeg savner det..osse selvom der var lidt gener med, pyt med det..
    Jeg blev tage med aks. og han røg på neo kort tid efter fødslen, føler osse jeg er blev snydt lidt for fik ham ikke op osv...

• #7   9. okt 2009 Helene - da Noah var 6 mdr, så var jeg bare ikke parat.. hihi.. overhovedet, men havde en lorte graviditet, og en rigtig træls fødsel... hehe.. måske derfor...

• #8   9. okt 2009 Jeg brød mig ikke rigtig om at være gravid, og min fødsel endte med aks i narkose, så det var heller ikke lige det fedeste. Men jeg har bare savnet at være gravid så meget...
    Har en veninde der fødte for en mdr siden og da hun var 7 mdr henne fortalte jeg at jeg savnede bare SÅ meget at være gravid. Oliver må have været omkring 6 mdr. Hun gloede bare mærkeligt på mig. De var så ude hos os for 14 dage siden og det første hun sagde var. Nu forstår jeg hvad du mener med at du savner at være gravid.
    Så jeg tror det er meget normalt, når man har gået med sådan et lille liv inde i maven. Det er jo en hel speciel følelse, og jeg kan heller ikke vente til vi går igang med projekt baby igen smiley

• #10   9. okt 2009 Meget normat;) har været det siden min datter var 2 måneder;D

• #11   9. okt 2009 LÆKKERT A HØRE A JEG IKKE ER UNORMAL *FNIIS* hhe

• #13   9. okt 2009 jeg var også sindsyg skruk efter 1 mdr... og min datter er idag lidt over 8 mdr og jeg har lige testet positivt igen....

men pga en del problemer er der tvivl om jeg skal/kan beholde

• #14   9. okt 2009 jeg er osse skruk og har været det længe... meen der skal lige gå noget tid endnu

• #15   10. okt 2009 Jeg kan godt følge dig! smiley hehe...
    Emma er også kun 6mdr. og jeg er også vildt skruk!!!!! Men jeg holder mig i skindet, det er alt for tidligt at få nr.2!
    Jeg vil nyde min lille pige fuldt ud mens hun er så lille, den tid kommer aldrig igen...
    Men går også tit og tænker på den store flotte mave, de små spark og tiden op til fødslen... ihhhh, jeg glæder mig til det... smiley

Kommentér på:
SKRUK

Annonce