{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
672 visninger | Oprettet:

jeg blev jo ikke klogere {{forumTopicSubject}}

så har jeg fået taget blodprøve igen. Og de ringer nu og siger at det er næsten det samme som i torsdags, den var ikke steget meget. Så jeg skal på sygehuset og have taget blodprøve igen på torsdag og så må vi håbe den er steget der.. jeg orker det bare ikke.. jeg fik jo ikke en skid ud af det her. jeg aner stadig ikke om jeg er gravid udenfor eller indenfor livmoren eller hvor langt jeg er henne...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  jeg blev jo ikke klogere
  • #1   27. apr 2009 Er der ikke nogen der har overvejet at sende dig til en scanning??

• #2   27. apr 2009 Hold da kæft noget knald... Håber snart du kan få klar besked..

• #3   27. apr 2009 Jeg fik også taget blodprøver, som ikke var steget så meget som de burde- og se mig nu- stor og rund og med termin om 5 uger smiley

Kan du ikke bede dem om at sende dig til en scanning - hvis du er over 6 uger henne, så burde de kunne se hjertet slå. Det var sådan jeg fik svar.

• #4   27. apr 2009 jamen jeg blev jo scannet i torsdags med den besked at jeg ikke var gravid, men blodprøven viste jo at det var jeg..

• #5   27. apr 2009 De kunne altså ikke se et foster på scanningen??

• #6   27. apr 2009 nej.. hun kunne se noget rundt sort som indikerede at jeg var gravid som hun sagde.. men jeg får jo ikk en skid at vide og nu har jeg tusin spørgsmål igen og der er ikke nogle der tager tlf, så jeg kan igen igen sidde her alene uden at vide noget som helst

• #7   27. apr 2009 Føler sku med dig.. Var selv helt nede dengang, og ingen forstod ens behov for at få en klar melding.

Håber virkelig du er gravid- og at du snart får et svar du kan bruge til noget.

• #8   27. apr 2009
    jeg fik nogle smerter i eftermiddag og ringede til lægevagten. her er hvad der skete lige kopieret fra msn så jeg ikke skal skrive det hele igen..

så vi ringede til lægevagten og kom derud kl 17.30. lotte var kommet herop og tog med ind til ham, for nu måtte vi da have nogle svar
    sofie siger:
    så kommer vi ind til.. undskyld mig, en perker og han fatter minus. jeg må jo sidde og forklare hele historien, han spørger til hvornår jeg havde mens og jeg fortæller at jeg havde i starten af md, så derfor mente min læge at graviditeten var fra marts, da jeg havde testet positiv så hurtigt
    sofie siger:
    nej nej nej, hvis jeg havde mens så var jeg ikke gravid og han sad med en kalender og skulle forklare hvordan en cyklus fungerer.. vi sagde begge to, mange gange at det vidste vi godt osv. men han hørte overhovdet ikke efter
    sofie siger:
    så bad han mig ligge mig på briksen og han trykkede på min mave og patter for at se om jeg var øm men det er jeg ikke og smerterne var gået over, jeg sagde til ham at min læge sagde at så længe det ikke gjorde ondt osv.. men nu hvor jeg havde haft ondt, så blev jeg jo bange.
    sofie siger:
    så siger han bare bagefter, så du er ikke gravid.
    sofie siger:
    slut.. og så havde jeg jo fået klarhed over det.. for nu sagde han det.
    sofie siger:
    og når lotte og jeg prøvede at komme igennem til ham og vi blev jo frustrede over at han ikke fattede en meter.. så siger han bare- slap af sofie.
    sofie siger:
    da jeg så blev ked af det, trykkede han fingrene mod mine øjne og sagde

• #9   27. apr 2009 at jeg ikke måtte komme op til ham og sidde og græde

• #10   27. apr 2009 jamen det hele er jo fuldstændig vanvittigt

• #11   27. apr 2009 Nøj et fjols altså....

Kommentér på:
jeg blev jo ikke klogere

Annonce