654 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

lillemor
lillemor
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

Hjælp ?? Hjælp ??

Hej alle..

Jeg er en vordende mor i uge 37 snart uge 38. jeg er rigtig meger i tvivl om hvad der sker osv. og selv man læser alt hvad man kan komme i nærheden af så synes jeg stadig ikke man er 100 % med i hvad der sker.

Jeg har i to dage haft noget hvidt væske som har konsistens som vand der rendte ned af mit ben da jeg var på vej i bad. og er meget i tvivl om hvad det er nogen der har prøvet det ?

Min mave er også rigtig hård hele tiden så synes ikke jeg kan mærke forskel på om den bare er hård eller om det er plukveer ?

( hverken min slimprop eller tegnblødninger så vidt jeg ved )

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Oprette stikkontakt. 500 kr.
  • Samling af Ikea opbevaringskombination 1.500 kr.
  • Samling af Ikea Pax skab ned Hasvik skydedørslåger 200x201x66 1.000 kr.
  • køleskab bipper 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp ??
  • #1   21. apr 2009 hvis du er i tvivl om det evt kan være vandet .. så er du nød til at kontakte fg. for hvis det evt er vandet så skal du have født inden 24time hvis ik du gør det skal man på pencilin når man har født.. så det er vigtigt du finder ud af om det evt er vandet, men det kan vel også være slimproppen eller udflåd det havde jeg meget af det var så slemt jeg kunne mærke det løb ud af mig om morgen når jeg rejste mig.

• lillemor
    lillemor Tilmeldt:
    dec 2008

#2   21. apr 2009 Har godt tænkt på at ringe til fødegangen men jeg vil sku heller ikke virke som sådan en ung pylret en.. jeg har også generelt fået rigtig meget udflåd men det har aldrig rendt sådan som vand ned af benet ( det var ikke meget det rendte men alligevel bliver man nervøs ) tror ikke det er slimproppen for det er overhovedet ikke tykt eller klisteret på nogen måde

• lillemor
    lillemor Tilmeldt:
    dec 2008

#3   21. apr 2009 kan ikke finde ud af om det er fødegangen eller egen læge man skal ringe til.. aner ikke hvor grænsen er. men babyen er også blevet meget stille inde i maven

• #4   21. apr 2009 Tiine du skal ringe til fødegangen. og det kan vist kun gå for langsomt.

• lillemor
    lillemor Tilmeldt:
    dec 2008

#5   21. apr 2009 missy - det vil jeg gøre så, men du får mig da til at blive noget nervøs nu

• #6   21. apr 2009 Tiine - Hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt...

• #7   21. apr 2009 Ja, ring til fødegangen, det kan være fostervandet der er begyndt at sive..

• #8   21. apr 2009 jeg har prøvet det samme som dig og har det stadig sådan hver dag. og jeg ringede til fødegangen bare for at være sikker på at det ikke var foster vandet der løb, og det var det heldigvis ikke, der var bare nogen der fik mere udflåd end andre. men synes bestemt du skulle ringe derud og høre af.

• #9   21. apr 2009 Nogle der ved om hun har ringet til FG ?

• #10   21. apr 2009 hejsa vil bare lige sige jeg også har prøvet det smiley og det bare var udflåd og held og lykke med det hele smiley

• #11   21. apr 2009 ring hellere til fødegangen! Jeg turde helelr ikke dengang jeg ikke mærkede liv i 3 dage for var bange for at de blev sure over at jeg ringede med sådan noget pjat fordi de sikkert havde meget vigtigere ting at tage sig til en sådan noget bagatel pjankeri ligesom hvis jeg tog på skadestuen med et myggestik.

men det var slet ikke sådan da jeg ringede, de sagde at jeg skulel komme ind til tjek. Og troede ikke at jeg ville komme til at snakke med en rolig jrodemoder, for de havde jo sikkert vild fart på derinde men nej det var en sød og rolig jordemoder jeg snakkede med.

så bare ring ;D

opdater endelig hvad de sagde

• #12   21. apr 2009 det er nogle timer siden hun skrev sidst. nogle som ved om hun ringede og hva de sagde? og om hun evt er taget afsted??

• #13   22. apr 2009 Hmm... gad vide om hun har født, siden vi ikke har hørt mere fra hende.. IHHH hvor træls at gå her i uvished og så være så nysgerrig smiley

• lillemor
    lillemor Tilmeldt:
    dec 2008

#14   22. apr 2009 Så er jeg tilbage people..

sorry den lange ventetid... Nej der var dsv ikke nogen fødsel denne gang må vente lidt endnu.. smiley

blev bedt om at tage et bind på i halv anden time og rende rundt her hjemme som en skoldet skid.. det var ikke gennemblødt så jeg skulle ikke komme ind mente de. Senere på dagen blev min mave bare hårdere og hårdere og følte virkelig den bare sprang snart, og den er stadig meget hård, men de mener ikke jeg skal komme ind så længe det ikke er smerter man ikke kan holde ud da jeg mærker hende bevæge sig derinde. så har sovet det meste af dagen igår og lige vågnet nu.

tak for alle de venlige svar. håber snart jeg føder.

• #15   22. apr 2009 Puha, godt at høre fra dig smiley
    Ja, det var da ærgeligt at det ikke var en fødsel der var gået igang..
    Hvor skal du føde henne??
    Jeg troede da altid FG ville se en, hvis man selv er i tvivl.. Det vil de der hvor jeg skal føde. (kolding).
    Men held og lykke, håber der snart sker noget smiley

• lillemor
    lillemor Tilmeldt:
    dec 2008

#16   24. apr 2009 Malene - jo tak, håber også selv der snart sker noget.. det er ved at være rigtig rigtig hårdt nu både psykisk og fysisk synes jeg .. men glæden er det værd :)) . Skal føde i Horsens, men nej fødegangen vil sku ikke altid se en, eller også er man bare uheldig med nogle af de jordmødre man får fat i når man ringer, jeg har ikke været inde til tjek på FG endnu. Kun min egen læge og jordmoder.. men skal nok skrive herinde når der er sket noget smiley

Kommentér på:
Hjælp ??

Annonce