{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.791 visninger | Oprettet:

susan s
susan s
Følger: 1 Emner: 21 Svar: 44

Blødning efter sex {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg er i uge 11. Igår efter jeg havde haft sex var der lidt blod fra skeden.. Det fossede ikke ud, det var bare blod som kunne vaskes væk og så kom der ikke mere.
Jeg har ikke oplevet at bløde før i graviditeten, så blev lidt bekymret.
Er der nogle som har prøvet det og ved om det er noget jeg skal gøre noget ved. Det kan jo også bare være en rift eller noget.. idag er der ikke noget.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blødning efter sex
  • #1   24. feb 2009 Hvis det bare er en lille smule blod lige som ved en rift, så skal du ikke være bange. Det har jeg oplevet et par gange. Og den lille har det helt fint.

• #2   24. feb 2009 Det kan også være som i mit tilfælde..
    jeg kunne af en gåtur begynde at bløde da jeg havde en sprød livmorhals...
    Der skulle ingen ting til før end jeg begyndte at bløde...
    Dette blev opdaget i 18. uge...

• #3   24. feb 2009 Hvis bare man kunne ha sex..-men jeg tør bare ikke...

• #4   24. feb 2009 Flopstar - Åhh det kender jeg godt, den periode har vi også været igennem her. Jeg blev så forskrækket en gang uden sex at jeg begyndte at tude. Tårene væltede bare ud, og jeg anede ikke rigtigt hvorfor de gjorde det.

Efter det gik der faktisk en lang periode hvor vi ikke havde sex, vi turde simpelthen ikke. Men det er vi kommet over nu, og nu nyder vi virkelig sex med hinanden, det er så dejligt´at vi ikke er bange mere.

• #5   24. feb 2009 Hmm.. Vi har så slet ikke haft sex siden der kom baby i maven...-midt Novenber.... ups

• #6   24. feb 2009 Hold da op. Det er lang tid. Det syntes jeg da er lidt trist at du er så bange for det.

• #7   24. feb 2009 Ja det er lang tid..-ved ikke om det måske har noget med at gøre at jeg har mistet lysten lidt..-eller helt..

• #8   24. feb 2009 Det kan da godt ske det er fordi du har mistet lysten, jeg mistede også lysten i en periode. Håber da for jer din lyst kommer tilbage. ;o)

• susan s
    susan s Tilmeldt:
    jan 2009

#9   24. feb 2009 Flopstar- hvad er det du er bange for? Har du da før oplevet at graviditeten gik galt pga.sex.

Mia- Sjovt du lige siger det med at tude uden at vide hvorfor. Forrige gang jeg havde sex. Da orgasmen kom, begyndte jeg at skraldgrine også gik det direkte over i tuderi.. det var vildt mærkeligt, men vi grinede bare af det bagefter, selvom min mand blev noget forskrækket. Men jeg aner ikke hvad det var, det skete bare.

• #10   24. feb 2009 susan - Min mand blev også utrolig forskrækket og tude dårligt nok røre mig. Han anede jo ikke hvad han havde gjort galt, og det var ikke engang fordi han gjorde noget voldsomt. Det kom bare pludseligt ud af den blå luft, yderst mærkværdigt.

• #11   24. feb 2009 Susan..-forstår ikke hvad du mener...

• susan s
    susan s Tilmeldt:
    jan 2009

#12   24. feb 2009 Flopstar- Det er fordi du skrev at du ikke tør at ha sex, så tænker jeg at du er bange for at der kan ske noget med babyen.

• #13   24. feb 2009 Tror ikke det er så meget det at jeg ikke tør...-tror måske det er lysten der plager mig.. eller det gør den jo ikke, for den er der ikke..

• #14   24. feb 2009 uuh som andre siger , var det blod som fra en rift, er der ikke noget at være bange for, det har jeg også prøvet , pga sarte slimhinder i min graviditet..

det der med ikke at turde, der har vi også været (og er lidt endnu) .. jeg var 21+3 og ja vi dyrkede sex, 3 timer efter måtte jeg på skadestuen, med blødning, mavekramper osv... DET VAR IKKE PGA SEX , men pga en omgang stress og blærebetædelse der var ved at sætte fødslen igang,.. men man tænker jo stadig sit .. så vi har ikke dyrket meget sex siden , i frygt for at det skulle ske igen, og at jeg ville miste barnet , som de sagde på skadestuen var ved at ske .. nu er det så min kæreste der er ikke tror at det er sundt for barnet ..- åhh ja stakkels mand, det skader IKKE barnet at have sex, men det er lettere sagt end gjort at få banket ind i hovedet på ham smiley

• #17   24. feb 2009 Åh altså .. Gid man kunne smiley Hvis vi dyrker sex nu, er det plukve på plukve, kan ikke finde en behagelig stilling, og ja.. Det er rigtig træls..

Men i starten dyrkede vi sex som vi plejede.. Og det skete der ikke noget ved.. Har da haft en rift et par gange, der er blødt lidt fra, ellers ikke noget..
    - Det er utrolig vigtigt med intimitet under graviditeten.. Kys, nusseri og ja , sex..
    Nyd det mens i kan under graviditeten, på et tidspunkt kan det blive næsten umuligt for nogen.. hehe.. *Melidenheds suk* smiley

• #18   24. feb 2009 Åhhh... Jeg må se om vi kan finde gnisten igen..

• #20   24. feb 2009 Ja, det er jeg godt klar over..-men lysten/gnisten skal jo også være der..

Kommentér på:
Blødning efter sex

Annonce