{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
845 visninger | Oprettet:

lisbeth h
lisbeth h
Følger: 1 Emner: 75 Svar: 477

frustration {{forumTopicSubject}}

Undskyld de damer men nu må jeg lige ud med min frustration og indlægget bliver muligvis langt det hele startede den 14 november 2012. Jeg fik aks efterfølgende kunne jeg mærke der var noget galt og de scannede men fandt intet sådan var det i tre uger. Så begyndte jeg og styrt bløde og gk med det en hel uge hvor de sagde det bare var min første menstruation. Men efter 5 fra mit aks fik jeg en udskrabning og det vidste sig at der sad rester. Så var løkken gjordt holdte og med at bløde men kun efter 19 dage startede det forfra og siden har jeg blødt flete gange om mdr så kraftigt at jeg får medicin for stoppe det. De overvej er så fjerne livmoren det skulle jeg ha gjort den 3 december 2013 et år efter at begyndt men samme dag vælger de og sige nej pga jeg ikke er fyldt 25 år. Jeg tager hjem rigtig skuffet og ked den 4 januar tester jeg desværre positiv for graviditet vi havde ubeskyttet sex den 2 december og ønskede ikke en mere men nu var den der. Først den 25 januar finder de fosteret som ikke er udviklet som det skal være og der bliver lavet eb udskrabning den 26 januar i år. Og normalt bløder man efter bare lidt det gjorde jeg ikke og fik meget ondt havde en blod ansamling deroppe i stedet for. Og en smule fri blod bag livmoren det der svare til stor espresso kop. Jeg har siden min udskrabning haft ve lignede smerter som de har forklaret med smerter fra udskrabning og så nu pga cyste der sprunget men nu det snart 14 dage siden det startede med smerter og ingen løsnibg flyver ind ig ud af sygehuset pga smerter iog besvimmelser det ødelægger mit familie liv men llgerne vil ikke hjælpe da de ikke kan se mere end det der på deres skanninger men noget giver jo de smerter og min livmor er mega bagover bøjet og er ret sikker på de ikke kan se det hele. Ville ønske de kunne finde en løsning nu så jeg kan komme hjem uden smerter og nyde min dejlige børn

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  frustration
Kommentér på:
frustration

Annonce