Børn med større aldersforskel? {{forumTopicSubject}}
Sagen er jo den, at jeg ikke længere er sammen med Moniques far.. Så lillebrøster er der længere udsigt til..
Monique bliver 3 år om en måned og her kunne jeg jo godt have tænkt mig at en lillebrøster allerede var kommet. - men sådan gik det jo ikke.
Jeg starter på HF til sommer og derfor kommer der heller ikke babyer med en ny mand sådan lige med det samme..
MEN jeg er så forfærdelig ked af at der kommer sådan en kæmpe aldersforskel på Monique og søskende.. min. 5 år og min samvittighed er ikke på sit højeste.
Vil meget gerne høre jeres erfaringer, altså de der har prøvet børn med 5+ år imellem børnene og hvordan det gik? har de noget bånd osv?
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 24 Emner: 237 Svar: 2.970
Men jeg har selv en søster og en bror som er henholdsvis 6 og 8 år ældre end mig, og vi har altid fungeret godt sammen - da jeg var lille tog de sig af mig, lærte mig ting og passede på mig.... og da jeg blev ældre/voksen blev vi hurtigt meget lige..... idag synes jeg ikke vi mærker aldersforskellen og det har vi ikke gjort i rigtig mange år.
Personligt har jeg altid holdt på at jeg gerne ville have min. 3-4 år imellem mine børn......
apr 2008
apr 2008
okt 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 89 Svar: 1.199
jan 2010
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 203
Så det bliver rigtig svært at nå da hun bliver 5 til august, men håber det kommer snart :-(. Men har 6 år mellem min bror og mig og 4 mellem min egen og min bonus, så er sikker på de nok skal have det godt sammen ude anset alder
Så det kan desværre jo ikke gå efter vores hoveder.
sep 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 13 Svar: 327
Jeg har selv en søn jeg er alene med som er lidt over 2 år. Jeg kommer Heller ikke til at kunne give ham nogen søskende i den nærmeste fremtiden pga. Manglende mand. Men jeg prøver at se det positive i det også selvom han måske skulle blive enebarn..
jan 2009
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 19
så jeg syntes ikke at det er et problem.
jun 2011
Følger: 11 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 72 Svar: 1.892
okt 2012
vi har da sovet sammen som små og sådan, men altid været rigtig stride og uvenner
sep 2013
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 236
Håber det giver mening hvad jeg prøver at forklare
Der er selv 4 år mellem min ene lillebror og jeg - og 6 år mellem min anden lillebror og jeg og vi har et tæt forhold. Vi havde ikke en særlig god barndom og var som børn nødt til at holde sammen, hvilket sikkert har gjort vores forhold så tæt
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
HVIS vi skal have flere kommer der også til at være minimum 4 år mellem dem. Den beslutning bliver taget i løbet af 2015, og der blir Clara 4 i oktober.
jul 2013
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 132
Min ene storebror har to drenge de er 9 og 4 år og de har meget fornøjelse af hinanden. De leger meget sammen og den store hjælper og er der altid for den lille. Der er slet ingen problemer med de to
okt 2012
apr 2008
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 33 Svar: 892
Min storebror på min fars side er 9,5 år ældre end jeg er, og selvom vi begge har børn på samme alder har vi stort set intet forhold til hinanden, vi ses til jul og fødselsdage og det er det.
Så det kan gå begge veje, men nu har jeg heller aldrig boet sammen med min bror, så det har nok også en del at sige
Børn med større aldersforskel?