Ville I? (Medicin) {{forumTopicSubject}}
Jeg skal muligvis starte op på noget medicin, som måske ikke går så godt i spænd med Projekt Baby..
Ville I, som gravide, turde tage noget medicin, hvor der stod følgende i indlægssedlen:
"Graviditet:
Kan om nødvendigt anvendes.
Man har kendskab til flere tusinde gravide, som i de første 3 måneder af graviditeten har været behandlet, uden der er opstået fosterskade. Der kan dog være en lille risiko for, at barnet kan have forhøjet blodtryk i lungekredsløbet med åndenød, hurtig vejrtrækning og blålig hud og læber. Hvis man bliver behandlet sidst i graviditeten, kan barnet være påvirket efter fødslen. I langt de fleste tilfælde ses lette symptomer (gråd, rystelser og besvær med at die og sove), der forsvinder af sig selv. I enkelte sjældne tilfælde kan symptomerne være mere alvorlige med kramper og vejrtrækningsbesvær."
Vi har egentlig været i gang siden oktober, men nu er det så udsat til maj..
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
aug 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 38 Svar: 465
dec 2011
Følger: 1 Emner: 20 Svar: 340
Det er mod angst..
Er helt bange for at blive skudt ned nu, vil jo helst ikke kaldes en dårlig mor, allerede inden jeg er blevet det.. Og ser det lidt sådan her: Får jeg medicinen (og den virker som den skal) kan jeg sagtens blive en god mor...
Får jeg IKKE medicinen er det ikke sikkert jeg kan klare det... De basale behov et barn har, mad, kærlighed, tøj på kroppen, ren ble og bad osv., vil jeg godt kunne klare, men tankemylderet omkring hvad alle andre tænker om mig, vil med garanti vokse, fordi det nu ikke kun er mig, folk tænker "et eller andet" om, men også mit barn..
nov 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 19 Svar: 333
Men jeg må sige nej, der er efterhånden mange beviser på, at antidepressiv medicin kan være meget skadeligt for et foster, mere end man førhen troede.
dec 2011
Følger: 1 Emner: 20 Svar: 340
nov 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 19 Svar: 333
Ville I? (Medicin)