{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
938 visninger | Oprettet:

Vil ikke tage medicin {{forumTopicSubject}}

Ja herhjemme er vi så uheldige, at Liam har fået halsbetændelse, og skal self. derfor have penicillin.
Nu er problemet så bare, han ikke kan tåle alm. penicillin og derfor skal have noget andet, og dette kan jeg ikke få i pilleform, fordi han skal have så "lille" en dosis, så han skal have det i flydende form.
Problemet er bare, at jeg ikke kan få ham til at sluge stadset (det smager godt nok heller ikke særlig godt). Jeg har prøvet at blande det i youghurt, is, grød og kakaomælk, på en teske blandet med honning. Den eneste gang han har fået hele den dosis han skulle, var da han fik det i kakaomælk, men da det næste glas kakaomælk blev serveret (endda uden medicin i) ville han overhovedet ikke drikke det.
Jeg har også forsøgt at give ham det med den sprøjte der er med, så det kommer langt ind i munden af ham, men lige lidt hjælper det, det bliver bare spyttet ud.
En del af problemet er selvfølgelig,at han har så ondt i sin hals, at han ikke har lyst til at synke noget.
Så hvis der er nogen der har nogle gode råd til, hvad jeg kangøre for, at få ham til at tage sin medicin, vil de blive modtaget med kyshånd.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vil ikke tage medicin
Kommentér på:
Vil ikke tage medicin

Annonce