800 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Den gode tone. Den gode tone.

Dette er ikke en debattråd. Men et opråb fra Ha'erne.

Vi har gennem længere tid oplevet at flere og flere fare i flint og bruger en meget grim tone overfor andre.
Vi har flere gange påtalt dette både i trådende men også direkte til enkelte personer.
Vi vil gerne henstille til at man som bruger på BabyGalleri.dk finder den gode tone frem.
Det er helt okay at være kritisk, spørgende, uenig i hvad andre mennesker mener. Men man behøver ikke hive stridsøksen frem og svine den anden til.

Alle skal kunne bruge siden. Og vigtigst, have lyst til at bruge siden.

Håber i tager det til eftertanke og læser jeres beskeder en ekstra gang inden i poster dem.

Hav en fantastisk søndag

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Den gode tone.
  • Lian & co..
    Lian & co.. Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 96
    #1   19. jan 2014 Det vil jeg da glæde mig til.. smiley

• #4   19. jan 2014 Fedt

• #5   19. jan 2014 Synes ikke jeg oplever nogen dårlig tone overfor andre. Hvis i hentyder til Charles aka Marias tråd i går, så er det da klart at vi farer i flint.

• #6   19. jan 2014 Der henvises ikke til nogle bestemte tråde og/eller personer. smiley

• #7   19. jan 2014 Det er nu ikke noget jeg har oplevet...
    Men måske jeg bare ikke lige har set de tråde hvor det har foregået i. Syntes at sagtens at må argumentere for sine synspunkter og holde fast på dem uden at der er noget galt i det.
    Lige frem at svine nogen til syntes jeg ikke jeg har oplevet her på BG..

• #8   19. jan 2014 Jeg oplever ikke som sådan en dårlig tone herinde.. Tilgengæld synes jeg ha'erne er for hurtige til at blande sig i trådene hvis folk er uenige smiley jeg føler slet ikke at der er plads til at man kan være kritisk overfor andres udtalelser, uden at der straks kommer en bemærkning fra en HA'er.. Jeg vil vove at påstå, at de fleste af os sagtens kan skrive pænt, selvom vi ikke er enige i det andre skriver, men uanset hvor pænt man skriver, så får man en over nakken af en HA'er...
    Og det har jeg bemærket i MANGE tråde.

• #9   19. jan 2014 Dejligt at det ikke er alle der oplever det. Ville være ærgerligt.

• #10   19. jan 2014 denne tråd er ikke en debattråd smiley
    skriv evt. til ha hvis der er noget i finder jer utilfredse med smiley

Kommentér på:
Den gode tone.

Annonce