{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stoppet toilet 2.200 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 1.200 kr.
  • Fejlsøgning og udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Hæk 40 meter 500 kr.
  • Flooded bathroom. I did a washing machine cycle and a LOT of water poured out of both the general drain and the shower drain. Pls help 1.200 kr.
  • Tjek om vandlås er skruet rigtigt på 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hente og bringe den store med baby?
  • #1   15. jan 2014 Her har det passet bedst med at far har afleveret om morgenen og så har jeg hentet hende.
    De 14 dage, hvor far havde barsel kom hun afsted alligevel (de fleste dage).

• 1989
    1989 Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 236
    #2   15. jan 2014 Har kun 1 barn, men er det ikke bare den lille i barnevognen og den store i hånden og så derud af ? smiley

• #3   15. jan 2014 Vi har cirka 6 km til dagplejen.. Men jo det bare med at få det hele passet sammen med amning, sove og alt det smiley

• #4   15. jan 2014 Jeg er så heldig jeg kan aflevere når det passer os så tror bare jeg kører når den bette er fodret af smiley
    Og ellers må faderen køre med hende smiley

• #5   15. jan 2014 Har købt en tvillingeklapvogn, raz ligger i voksi eller lift i den ene side, axl sidder i den anden..

• #6   15. jan 2014 Mikkel får fri fra børnehave den første uge efter fødslen, far er alligevel hjemme på barsel til den tid, og han skal ligesom vi også lære lillesøster at kende og ikke føle sig glemt, men når far så starter med arb igen, så regner jeg med at aflevere ham når Mynthe har spist, og vi lige er klar til det, så må vejret afgøre om vi går eller kører smiley

• #8   15. jan 2014 Har skolebarn og børnehave barn. Som jeg aflevere hverdag også har jeg lillebror fra sidste efterår.
    Her ammer jeg ca kl 7. Også sover baby videre mens jeg gør de store klar. Kl ca. 7.45 giver jeg lillebror ren ble og tøj på.
    Også går jeg til skolen med ham i vinklen (vi bor lige ved siden af skolen.
    Og derfra går jeg til bilen med de to yngste og køre i bh med mellemmand.
    Jeg kan nå at handle også hjem og amme igen.
    Det er helt fast rutine. Og det fungere.

• Mummi
    Mummi Tilmeldt:
    nov 2012

Følger: 1 Svar: 39
    #9   15. jan 2014 Jeg afleverede og hentede også selv. Kørte bare når de begge var klar og så kom anna med ind i børnehaven, enten i autostolen eller på armen alt efter om hun sov...

• #11   17. jan 2014 Det lyder nemt smiley det skal nok fungere..
    Det bare med at få kørt en god rytme ind.. Men vi alle kender små babyer og deres sove/spise tider.. De rykker sig frem og til age smiley

Kommentér på:
Hente og bringe den store med baby?

Annonce