*Suk* - Han glemte klapvognen {{forumTopicSubject}}
......... Min mor som vi plejer at låne bil af til at hente og bringe Malik i dagplejen, er kørt i sommerhus de næste par dage...
Den står så på bussen og det bliver mandens job for jeg har termin imorgen, har svært ved at gå...
Nu ser jeg lige at han har glemt klapvognen :-S ..... Det tager 5 minutter i VOKSENtempo at gå fra dagplejemor og til bus og så små 10 minutter ( også i voksentempo ) fra busafstigning og hjem... Det er altså langt på små trætte 20 mdr gamle ben, der har leget hele dagen i DP .....
Bliver sgu næsten nød til at gå dem i møde med barnevognen for tror ikke at Malik kan gå hele vejen hjem...
Er bare så svært når jeg har så ondt
mar 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 339 Svar: 5.489
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 194 Svar: 1.602
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 39 Svar: 391
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 194 Svar: 1.602
Jeg humpede afsted og mødte dem ved bustoppestedet.... Han havde også båret Malik noget af vejen og det var også planen at de skulle tage det stille og roligt hjem og så op til far hvis det blev nødvendigt...
Men Nicki har dårlig ryg og jeg ved bare at hvis han skulle ha' båret vores 16,5 kilos unge hele vejen hjem så skulle jeg høre på hans smertebrok de næste par dage.. Og det gad jeg sgu egentlig ikke rigtigt
Men nej, hvem i alverden glemmer klapvognen andet end mænd ?!?! *G*
*Suk* - Han glemte klapvognen