{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.145 visninger | Oprettet:

En drøm.. en test.. hov {{forumTopicSubject}}

Ja sådan har jeg det lidt.. vi har jo 2 dejlige prinsesser (2,5 år og 6,5 måned) vi skulle ikke have flere.. godt nok elsker jeg at være gravid og jeg elsker at være mor.. jeg har lige fra nr 2 blev født været ked af at jeg ikke skulle have flere..
I hverdagen kan vi sagtens få råd, og jeg går hjemme så "tiden" er der også.. men vi har kun 2 børneværelser, så manden mener ikke der er plads (hans hovedargument) samt det ville blive sværere og dyrere at rejse, bioture eller andet luksus, så det ville blive noget sjældnere..
Men har de sidste dage haft en underlig fornæmmelse og næsten hver nat drømt om baby og graviditet, har ikke styr på min cyklus efter fødsel, så valgte i morges at tage den ene graviditets test jeg havde liggende i skuffen og der gik kun få sekunder før der var 2 MEGET tydelige streger, slet ingen tvivl der..
Men puha hvordan skal jeg sige det til manden når han kommer hjem i aften ?? er i tvivl om hvilken vej han svinger, han har dog sagt til sin søster at skulle jeg blive gravid ved et uheld så ville han aldrig bede mig om abort, det elsker han pigerne for meget til..
Jeg kan slet ikke få mig selv til bare at tænke abort, det ville jeg ikke kunne forlige mig med.. fejlen er vores og det skal baby ikke straffes for..
Men søger gode ideer til at fortælle manden det på en positiv måde ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En drøm.. en test.. hov
Kommentér på:
En drøm.. en test.. hov

Annonce