bare en drøm :/ {{forumTopicSubject}}
Jeg var på sygehuset af en eller anden grund, sammen med en masse familie, da jeg pludselig blev dårlig, og måtte finde et sted at sidde ned.
De andre fortsatte rundt og kiggede, og mens jeg sad og kom mig, kunne jeg mærke min mave havde fået en bule, og der var liv i mig
Alle var glade og sagde tillykke og vi glæder os.
Og... så vågner jeg :(
Ingen bule på maven, og øøøøvvvv et træls humør at vågne op og så er der ingen baby på vej
ps. behøver jeg at sige jer er pænt skruk??
Og det hjælper bestemt ikke, at min søn et par gange har spurgt om vi skal ha en baby.
Han siger at jeg er en pige, og piger får mange babyer hehe
Han har også sagt i bh at vi skal ha en baby, så tror gerne han vil være storebror...
Det er bare farmand, vi skal have med på vognen, og det er ikke nemt.
Er lige flyttet i hus, som vi skal overtage om ca 3 år, til sommer skal vi have bygget 2 salen om, så sønnen får sit nye værelse og et ekstra værelse og toilet deroppe.
Vores økonomi er også stort set kommet iorden nu, mere eller mindre..
puh men han vil vente 3 år, og det vil jeg ikke.
Jeg har min personlige græsne at blir jeg 30 så skal jeg ik ha en mere, og mit indre ur skriger på livet løs!
Jeg vil ha en mere
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 251 Svar: 1.429
Så lige så meget som jeg ønsker et barn, lige så meget hr jeg lyst til helt at droppe det...
mega træls lune at være i
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 57 Svar: 668
Men vil også sige at der er 24 år mellem mig og min ældste søster, og vi har alligevel haft meget glæde af hinanden, ligesom jeg har haft med resten af mine søskende. ^^
jul 2008
kæresten vil ik ha jeg kigger på sønnens babybilleder, da jeg blir skruk
trods det er ham der er total skør når vi ses med hans niece eller nevø, de er begge ca 1 år.
men det er noget andet mener han, men han driller tit, når jeg har ondt i maven, og spørger om jeg kan mærke den lille sparke... årh jeg kan blive sur når han siger det, når han ved jeg gerne vil ha en.
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 57 Svar: 668
jun 2011
Følger: 11 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 72 Svar: 1.892
jul 2008
jun 2011
jul 2008
Pt skal jeg forny mine piller hver 3 måned ved lægen, så tror bare jeg spørger manden hver 3 måned hehe
jun 2011
jul 2008
Jeg er 28 nu, så ung og ung kan diskuteres hehe
Jeg har bare en grænse, ved de 30. Jeg vil gerne ha mere ud af livet også end kun at have små børn, så derfor vil jeg ikke have senere, plus jeg sys aldersforskellen mellem dem blir for stor.
Så det er mest af mine egne egoistiske grunde, at enten skal det snart være eller også er det "bare ærgeligt"
bare en drøm :/