{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.311 visninger | Oprettet:

Hver søndag nat vågner min datter?? Hvorfor? {{forumTopicSubject}}

Hej piger

Hver søndag kl mellem 00:30-01:00 vågner vores datter og er vågen mellem 3-4 timer også falder hun i søvn og skal jo sål op kl 06:10 og er møg træt og vil ikk spise osv men når hun så kommer i dagpleje mandag morgen kl 07 så futter hun rundt og leger og går i lege rummet inden jeg køre.

Men hvorfor ?? Vågner hun kun søndag??
Hun sover alle de andre dage gerne til kl 8 på fridage og en lille time eller halvanden til middag.
Hun falder let i søvn og hun er nu 2 et halv år
Vi går daglig en tur med hunden og hun leger hele dagen. Og spiser fint.

Er det fordi hun glæder sig til komme i dag pleje?? De sidste par søndage har jeg ikk sagt til hende hun skulle i dagpleje jeg plejer når jeg putter hende fortælle hvad vi skal lave næste dag men jeg gør ik om søndagen mer.

Hvad kan det være har i nogen gode råd??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• køleskab bipper 1.000 kr.
  • Slutrengøring 1.000 kr.
  • IKEA malm seng samles 650 kr.
  • Hjælp til el 205 kr.
  • Tilslutning og opsætning af lamper + reparation af afbryder (kan ikke tænde og slukke lamper) 1.000 kr.
  • Græsslånning 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hver søndag nat vågner min datter?? Hvorfor?
  • #1   9. dec 2013 Min nevø gjorde det også i den alder både natten til søndag og til mandag, og her blev der ment at han brugte mere energi til hver dag end i weekenden selvom min søster legede både ude og inde med ham hele dagen.

Hvornår kommer hun op søndag morgen? Altså jeg har også altid svære ved at sove søndag fordi jeg står sent op i forhold til hverdag hvor jeg skal på arbejde.

• #2   9. dec 2013 Jamen jeg vækker hende ved 8 tiden for hun kan nå og få en lille middags lur.

Og vis vi skal hygge sover vi til kl 9-10 stykker også springer jeg middags luren over..

Er hun for lille til undvær middags lur??

Hun har et stor sove hjerte og sover meget . Hun kan godt sove til kl 9-10 stykker om morgen fra kl 19/19:30 om af,ren..

Kommentér på:
Hver søndag nat vågner min datter?? Hvorfor?

Annonce