{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.652 visninger | Oprettet:

Henrik og Vibeke
Henrik og Vibeke
Tilmeldt:
18. jan 2013
Følger: 1 Emner: 30 Svar: 139

gravid igen.. men tør ikke ikke sige det. {{forumTopicSubject}}

hej alle
her i sommers bliv min kæreste og jeg gravide 1 gang, men vi fik en spontan abort:-( men nu er vi så gravide igen, denne gang har jeg dog ikke helt sagt det til nogen endnu, da jeg er bange for at det vil ske igen:-( så vil vente til jeg er over den 12 uge, men syntes det er lidt svært, men det er nu også for at skåne mig selv tro jeg.
nogle af jer der prøvet lidt af det samme?
har dog mest lyst til at fortælle det men...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gravid igen.. men tør ikke ikke sige det.
  • #2   6. nov 2013 Om jeg havde haft en SA før eller ej, så havde jeg ventet til efter de 12 uger.
    Vores forældre fik først af vide at vi ventede os med boffie da jeg var 14 uger henne og det bliver det samme næste gang, hvis det altså kan skjules smiley

    Men du skal gøre hvad du føler for.
    Og stort tillykke, håber for jer h*n bliver derinde smiley


  • #3   6. nov 2013 smiley takker

  • #4   6. nov 2013 Vi har ikke sagt noget endnu. Vi venter til starten af december. Så har vi nemlig været af sted til en tidligscanning og er sikre på at den er i live derinde.

  • Stille musen
    Stille musen Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 203
    #5   6. nov 2013 Vil nok fortælle det, da man har brug for at snakke om det bagefter, hvis det skulle ske igen for jer :-(, det havde jeg, brug for at snakke med nogle efter mine sa'er smiley

  • #6   6. nov 2013 Hm det kommer jo meget an på hvem man er som person.. Hvis det var mig, ville jeg fortælle det til mine forældre/de tætteste veninder. For endte det i en SA ville jeg have behov for at snakke om det - også skulle jeg alligevel til at fortælle. Jeg ville dog ikke offentliggøre noget på face mm før tidligst uge 12

  • #8   6. nov 2013 Vals. Min bror og svigerinde gjorde det samme. De fortalte det til stort set alle, de havde forsøgt i et års tid, så de var selvfølgelig lykkelige. Men hun mistede så efter få dage, og så måtte de forklare alle at de havde mistet. Og da vi så skulle være sammen med noget af familien (i julen tror jeg) var vi sammen med nogle der ikke havde hørt det, så de skyndte sig at ønske tillykke. Det var ikke ret sjovt for dem.

  • #12   6. nov 2013 tak skal i have, jeg har kun sagt det til få, men det er dem jeg ved jeg kan snakke med hvis der sker noget, da de selv har har prøvet det. men ellers venter vi til 12 uge. dog min kæreste har sagt det til noget af hans familie, men vil gerne skåne min da jeg ved hvor kede af det de blive sidste gang, især min far. var ramt

  • #13   6. nov 2013 Da jeg blev gravid første gang og fik en SA, sagde jeg intet til nogen, kun kæresten og veninde, som havde gættet graviditeten kendte til det..da jeg blev gravid anden gang havde jeg behov for at min nærmeste kendte til graviditeten og denspontante abort, hvis noget lignede skulle ske igen, for skulle jeg ikke gennemgå det "alene".

    Min anden graviditet endte i MA og jeg var faktisk glad for at have støtten omkring mig og kunne tale om mine aborter, for det hjalp mig igennem smerten.

    Så de nærmeste fik igen at vide tidligt da jeg blev gravid med Felix.

    Men jeg har aldrig haft behov for at fortælle på face eller noget socialt medie ATP jeg var gravid, så det var kun dem som jeg syne s skulle vide det, som fik det at vide...

    Men alle bearbejde ting forskelligt og har forskellige behov.


Kommentér på:
gravid igen.. men tør ikke ikke sige det.

Annonce