Mareridt hver nat {{forumTopicSubject}}
Vi har en søn på 5 år.
Han har i ca 1 år nu, vågnet hver nat grædende fordi han drømte dårligt.
Inden vi flyttede i hus, stod han bare op og stod og stirrede på os for fodenden af sengen, indtil en af os vågnede af det, og er i sindssyge et chok man for når der bare står en for fodenden helt stille og bare kigger!!!
Nårh men ham ind i seng igen, og sove videre.
Vi flytter så i hus i december i ny by og ny børnehave.Og han reagerer efter nogle dage med at blive urenlig. 14 dage senere er det ovre.
Mareridtne fortsætter dog, men nu græder han og kommer op til os, hvor en af os så følger ham i seng igen.
(Jeg har natarbejde nogle nætter)
Det er virkelig tærende at blive afbrudt af søvn hver nat.
Han sover med sine bamser.
Efter vi fik hund har han fået lov a sove med den, den kan gå hvis den vil, men sover stortset altid ved ham.
Vi har tændt radioen med musik..det hjalp faktisk et par dage, men ikke mere.
Vi har fået en drømmefanger og forklaret ham om den..virkede 2 dage, men ikke mere..
Lys tændt i værelse, da han ellers blir bange, og i stuen hvis han skal på wc.
Ofte ved han ikk hvad han har drømt, men bare at han har drømt dårligt.
Han elsker at se scooby doo, også hvor de er børn, den har vi dog også taget fra ham..
Men intet hjælper...
Hvad kan vi gøre????
Det er hårdt for os, og det er jo ikke sjovt for ham at vågne grædende hver nat, pga grim drøm.
sep 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 98 Svar: 477
Jeg købt en bamse hun selv have sagt hun gerne vil have ( zoologisk have)
Hvor jeg sagde blev hos far så skal jeg spørge om noget.
Hun fik bamse når hun skulle i seng og fik af vide det er magisk bamse som passe på dig. Den jæger alle dumme drømme væk.
Det har virke i 3 uger nu.
Derud over fik jeg vide det er ganske normalt. De bearbejde tingen i deres drøm.
F.eks min datter hvis hun har dårlige oplevelse -100 % på hun har mareridt.
Men efter vi købte bamse har det hjulpe
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 251 Svar: 1.429
Den ene er en har har haft fra baby og den anden en han fik da han var et par år.
De 2 især den han fik da han var et par år kan han ikke undvære når han skal sove... Så bamser har han også
Mareridt hver nat