{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.578 visninger | Oprettet:

HPV Vaccinen - For eller imod {{forumTopicSubject}}

Hej piger.

Ja nu har der jo pludselig været kæmpe debat om HPV vaccinen. Der er kommet en masse historier om piger der har fået slemme bivirkninger af vaccinen.
Jeg har selv fulgt det opråb der har været i blade, tv, hos lægen, - ja alle steder fik man af vide at den var vigtig at få.
Så da jeg er i den aldersgruppe der fik den gratis, fik jeg den jo selvfølgelig.!
Jeg modtog i torsdags det sidste stik, og som med de andre stik har jeg bare været lidt øm på armen, jeg troede så det var det, indtil om aften - der fik jeg min mens, lidt før tid, og den har bare været sindsyg.. smiley Normalt har jeg mens max 4-5 dage, hvor de sidste 3 dage er stille og rolige, men de første 1,5-2 dage har jeg det altid møg dårligt. Men det er til at overleve da det er så kort.
Denne gang. Efter vaccinen, har jeg stadig mens på 7.ende dag, og tror ikke det er slut. Jeg har været nød til at bruge natbind om dagen også, helt indtil idag faktisk. Oveni det så har jeg bare haft ondt i maven, hovedpine og lidt kvalme... Øv øv.

Håber virkelig på det er det, og det nu er på retur med at være dårlig. For jeg bliver sku mega skræmt af at læse om de birvirkninger andre har. Det lyder helt vildt når man læser om det.

https://www.facebook.com/IKlemmeIDetKommunaleSystem/posts/420267131416017

Men på den anden side, når man undersøger kræftens bekæmpelses hjemmeside, siger fagfolkene jo stadig god for vaccinen... Man ved snart ikke hvad der er sandt og hvem der har ret.

Har i fået de 3 stik, og fik i birvirkninger.?
Er i for eller imod denne vaccine,?

Håber i får en god dag derude smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HPV Vaccinen - For eller imod
Kommentér på:
HPV Vaccinen - For eller imod

Annonce