{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.021 visninger | Oprettet:

Nanna Marie
Nanna Marie
Følger: 1 Emner: 20 Svar: 340

HPV-vacc, bivirkninger? {{forumTopicSubject}}

Halløj tøser.. smiley
Jer, der har fået HPV-vaccinen, udeblev / gik I over tid med jeres første menstruation efter prikket?
Jeg fik mit første prik midt i oktober, og jeg er indtil videre gået to uger over tid, kan der være en sammenhæng?

Har taget to teste med et par dages mellemrum og de var begge bragende negative, så tvivler på at der en bebs.. smiley

Har I ellers oplevet bivirkninger ved HPV-vaccinen? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HPV-vacc, bivirkninger?
  • #1   9. nov 2012 jeg fik den første starten af oktober, synes ikke jeg har tænkt specielt over bivirkninger, og har nu slet ikke skænket det en tanke siden..

• #2   9. nov 2012 Jeg fik min for ca 3 uger siden og har heller ikk tænkt over bivirkninger.. Men nu hvor jeg læser dette, så kom min mens faktisk 10 dage senere end den har gjort de sidste 4-5 cyklus'er, men om der er en sammenhæng ved jeg ikk?

• #3   9. nov 2012 nu jeg sådan lige tænker over det, er jeg vel egentligt gået ca 14 dage over, men tror nu mere det er fordi der gik lidt kludder i mine p-piller.

• #4   9. nov 2012 Jeg har fået de to første stik og min mens er kommet som den plejer smiley er i hvert fald ikke gået over tid.

• #5   9. nov 2012 Jeg fik min i september og der gik faktisk osse over tid men tænkte da ikke lige det var pga stikket men da jeg så fik min mens var det med styrt blødningen og ulækker klumper og da jeg fortalte min mor det spurgte hun om jeg var gravid og have tabt barnet men jeg tog ingen test så det kan jeg ikk vide men har aldrig haft sådan en mens før..

• #6   9. nov 2012 Som bivirkninger har der ikke været noget med min mens.. men jeg har fået eksem af det.

• #7   9. nov 2012 eksem???? Jette??? hvordan ser det eksem ud, jeg har nemlig også fået eksem de siden kort efter jeg fik sprøjten, havde bare ikke kædet det sammen..

• Mia M
    Mia M Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 154
    #9   9. nov 2012 Jeg havde ikke andre bivirkninger end massiv kvalme og feber ved den første smiley

• Nanna Marie
    Nanna Marie Tilmeldt:
    dec 2011

#10   9. nov 2012 Mit stik har desuden opført sig præcis som et myggestik... Pisse irriterende! smiley

• #11   10. nov 2012 Ditte: det ligner faktisk meget små bumser, som kløer, og hvis man kommer til at klø i det er de fyldt med væske, som gør at det breder sig. Men har også hørt at der er andre der har fået en anden slags eksem, ved dog ikke hvordan det ser ud.

• #13   10. nov 2012 Det kan det muligvis godt være smiley

• Nanna Marie
    Nanna Marie Tilmeldt:
    dec 2011

#14   10. nov 2012 AHA!! Når man taler om lorten, så lugter den... Har hertil morgen fået det røde, langt om længe!
    God weekend til jer alle.. smiley

• #15   10. nov 2012 Her har de ingen bivirkninger været.....

• #16   11. nov 2012 googlede lige det med hpv vaccine og eksem, og fandt ud af at der er nogen som får børneeksem som bivirkning af det, det er eksem der kommer i røde knopper og tør hud hovedsageligt på overkroppen, og breder sig, når først man har fået det en gang er risikoen for at det kommer igen være en del størrere, man bør kontakte lægen hvis det er meget slemt..

jeg skal lige have fat i lægen så, for jeg har det meget på maven, ryggen og brystet og har døjet med det 4-5 uger ca 1 uge efter vaccinen. og dte klør helt vildt..

• #17   11. nov 2012 Der er flere former for eksem som bivirkning. Den jeg har fået er der da jeg fik vaccinationen for 2 år siden kun 5 piger der havde fået.

• Sine A
    Sine A Tilmeldt:
    apr 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #18   24. apr 2013 Da jeg fik min menstruation efter 1. Stik vlødte jeg kraftigt og havde voldsomme menstruationssmerter. De efterfølgende gange indtil 2. Stik blødte jeg svagt. Nu har jeg så fået nummer 2 stik og min menstruation er stoppet. Synes det er lidt skræmmrnde og er skeptisk for hvad der skal ske efter 3. Stik.

• Emma S
    Emma S Tilmeldt:
    jul 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #19   11. jul 2013 Hej
    Jeg bliver nu lidt nervøs her.
    For jeg har haft meget af det samme uden at tænke over at vaccinen kunne have skylden.
    Jeg har efter 2. stik ikke haft mensen i et halvt år. Jeg var i Australien og under stort pres jeg gav derfor det skylden, da jeg fik mensen igen én gang da jeg kom hjem. Dog har jeg efter 3. stik slet ikke har mensen, kan der måske være en sammenhæng?

• #20   11. jul 2013 Hvis det er hævet som et mygge stik ville jeg få det tjekket. Jeg fik en infiktion efter min første. Og med bivirkninger har jeg intet haft

Kommentér på:
HPV-vacc, bivirkninger?

Annonce