{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
963 visninger | Oprettet:

Tori
Tori Hjælpe-administrator

Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732

Selv cykle hjem {{forumTopicSubject}}

Min datter er lige blevet 7 år og vil gerne selv cykle hjem fra dus, hvilket hun har fået lov til da vi bor rigtig tæt på skolen/dussen
Men men men hvor er jeg bare utilfreds med deres håndtering af det. Det har været samme tidspunkt hun har skulle cykle hjem på men alligevel glemmer de at huske hende på at nu er det tid at tage hjem. Har nu haft ringet derned igen i dag hvilket jeg har skulle gøre 2 gange bare i denne uge, også viser det sig at de har glemt det. Vi snakker ikke 5-10 min efter nej en halv time efter jeg forventer hun kommer hjem. Jeg er så skuffet over dem.
Åh ved ikke engang hvad jeg ville med dette andet end få luft for mine frustrationer over at de ligefrem glemmer hende.
Hvad ville i gøre?
I får da lige et billed af Prinsessen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Selv cykle hjem
  • #1   7. aug 2013 Først vil jeg sige jeg godt kan forstå du bliver frustreret, men omvendt tænker jeg også det måske er svært for pædagogerne at huske det alt efter hvor mange børn der er.
    Hvis din datter kan kl. Kunne hun måske selv finde ud af at holde øje.

• #2   7. aug 2013 Forstår din frustration,
    Men omvendt ville jeg mene at det er din pligt som forældre at din datter kommer afsted. Og ikk pædagogernes.
    Jeg mener at hvis din datter ikke selv kan huske tiden, er hun måske for lille til det ansvar, også skulle du måske ringe der ned pr automatik hverdag og sige nu er det nu. Vil i være sød at sende den hjem.

Tænker det er et stort pres på pædagogerne, hvis der fx er ti børn med forskellige tider, også skal de lede efter hver enkelte barn.

Vi bor som nabo til min datters SFO/skole, og jeg henter hverdag (hun er næsten 7år). Og min tanke var at det skal gå to-tre år før hun kan få lov at gå/køre selv, der kan ske så mange ting, og børn er ikke til at regne med, selvom man gerne vil tro det smiley

• #3   7. aug 2013 Nu arbejder jeg selv i sfo og vi står altså også for at sende børnene hjem og vi har et system så vi kun sender hjem halv og hel men det er altså vores ansvar at sende dem hjem.
    så forstår der godt for du forventer også hun kommer hjem

Kommentér på:
Selv cykle hjem

Annonce