{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.823 visninger | Oprettet:

Hvilket bryst skal man tag?? {{forumTopicSubject}}

Hej alle
Så blev det vores tur torsdag den 4 juli og se vores lillebror smiley

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af det amning.
Under et måltid: starter jeg Eks på højre. Skal jeg skifte bryst efter evt 20min eller sjal jeg lade ham sutte til han selv siger fra ? Han sutter 10 gange og lille pause osv så han ligger jo længe.

Så næste gang. Skal jeg så starte på højre igen (hvis han ikke er blevet færdig ) eller venstre.??

Hvordan gør i??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• køleskab bipper 1.000 kr.
  • Slutrengøring 1.000 kr.
  • IKEA malm seng samles 650 kr.
  • Hjælp til el 205 kr.
  • Tilslutning og opsætning af lamper + reparation af afbryder (kan ikke tænde og slukke lamper) 1.000 kr.
  • Græsslånning 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilket bryst skal man tag??
  • #3   8. jul 2013 Lig ha, evt ved det højre, og lad ha spise der til han siger fra, og næste gang så ved venstre. På et tidspunkt vil han jo blive så stor og sulten at han måske skal spise ved begge i et måltid for at blive mæt

• #4   8. jul 2013 Lig ham til højre bryst først, når han så stopper efter 10 minutter lad ham bøvse og lig til samme bryst igen indtil han er færdig. Næste gang han så skal spise så lig ham til venstre bryst og gør det samme som ved højre. smiley

Tillykke med ham

• #5   11. jul 2013 Tusind tak for svar.

Nu har jeg lige ammet og lagde til på venstre, der sluttede jeg sidst. Han lå ca kun 10 min så falder han fuldstændig hen... Gik vi ud og skiftede ble og sætter os igen og jeg ligger ham til højre og der er fuld knald på i 6 min ig så er han helt smadret.
    Virkelig bombet. smiley

Næste gang starter jeg så på højre?
    Tror i han får den der fede mælk når han ikke sutter mere?
    Hvis jeg vil lade ham ligge til at selv siger stop, som nogle af jer skriver, inden man skifter... Det gør han nemlig ikke, han bliver ved 1 time hvis han kan.

Åh synes altså det er svært.
    Gør jeg det rigtigt??

Om natten, og kun nat er han så sulten at jeg bliver nød til at give 40-50ml MM i flaske før der er ro. Men om dagen fungere yveret fint... smiley

• #7   11. jul 2013 Ok jeg tror jeg forstår. Han skal ca ligge 15 min og så evt bøvse og skifte bryst?? Han falder bare sindsyg langt hen.
    15 min er man så sikker på de har fået den tykke mælk?

Det der undre mig er at hvis jeg sluttede lidt på højre og tager Højer igen ved næste måltid for at tømme det... Men der kommer jo nyt mælk hele tiden smiley

Men et eller andet fed mælk havde han fået for han tog lige en morgen skraver på 3,5 time smiley
    Føler mig sku lidt dum...

• #8   11. jul 2013 Jeg føler jeg skal have ham til at tage toppen af det modsatte bryst da det ellers bliver meget spændt. Og det skal gerne gøres inden han går helt kold.. smiley

• #10   11. jul 2013 Elias spiste altid i ca 20-25 min ved eksempelvis højre bryst og så ville han som regel ikke mere. Hvis jeg følte den venstre var or spændt pumpede jeg gerne ud men jeg producerede også lynhurtig mælk så efter en time ku jeg amme igen smiley jeg gemte alt mit mælk og frys det ned i tilfælde af an sku passes lidt eller jeg pludselig ikke havde nok til ham smiley

• #11   11. jul 2013 Vil bare tilføre at det er væsentlig for ammetiden om du ammer med brik eller ej, da jeg ammede med brik kunne en amning snildt tage 45min at få hende mæt, men da jeg stoppede med brik tog det kun 10min, for hun skulle virkelig kæmpe for at få mælken ud gennem brikken og blev også meget tit meget træt undervejs.

Kommentér på:
Hvilket bryst skal man tag??

Annonce