1.823 visninger
|
Oprettet:
Hvilket bryst skal man tag?? {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Så blev det vores tur torsdag den 4 juli og se vores lillebror
Jeg kan simpelthen ikke finde ud af det amning.
Under et måltid: starter jeg Eks på højre. Skal jeg skifte bryst efter evt 20min eller sjal jeg lade ham sutte til han selv siger fra ? Han sutter 10 gange og lille pause osv så han ligger jo længe.
Så næste gang. Skal jeg så starte på højre igen (hvis han ikke er blevet færdig ) eller venstre.??
Hvordan gør i??
dec 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 44 Svar: 831
maj 2013
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 87 Svar: 456
Tillykke med ham
aug 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 50 Svar: 183
Nu har jeg lige ammet og lagde til på venstre, der sluttede jeg sidst. Han lå ca kun 10 min så falder han fuldstændig hen... Gik vi ud og skiftede ble og sætter os igen og jeg ligger ham til højre og der er fuld knald på i 6 min ig så er han helt smadret.
Virkelig bombet.
Næste gang starter jeg så på højre?
Tror i han får den der fede mælk når han ikke sutter mere?
Hvis jeg vil lade ham ligge til at selv siger stop, som nogle af jer skriver, inden man skifter... Det gør han nemlig ikke, han bliver ved 1 time hvis han kan.
Åh synes altså det er svært.
Gør jeg det rigtigt??
Om natten, og kun nat er han så sulten at jeg bliver nød til at give 40-50ml MM i flaske før der er ro. Men om dagen fungere yveret fint...
aug 2010
15 min er man så sikker på de har fået den tykke mælk?
Det der undre mig er at hvis jeg sluttede lidt på højre og tager Højer igen ved næste måltid for at tømme det... Men der kommer jo nyt mælk hele tiden
Men et eller andet fed mælk havde han fået for han tog lige en morgen skraver på 3,5 time
Føler mig sku lidt dum...
aug 2010
apr 2011
Følger: 6 Følgere: 8 Babyer: 2 Emner: 75 Svar: 803
dec 2011
Følger: 1 Følgere: 8 Babyer: 1 Emner: 135 Svar: 484
Hvilket bryst skal man tag??