{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.661 visninger | Oprettet:

No name
No name
Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058

Bryst løft {{forumTopicSubject}}

Ja som bekendt er der noget der hedder tyngdekræft. (:
Inden min graviditet brugte jeg en 70G, og nu da jeg ammer bruger jeg 70I.
Men men men, når jeg så stopper med at amme, bliver de jo nok mindre igen, hvilket nok resultere i at tyngdekraften nok tager fat.

Jeg er kun 22 år og ikke klar til at vinke helt farvel til en flot krop endnu.
Overvejer derfor om jeg skal have et bryst løft, hvis det er nødvendigt.

Men er der nogen der har fået det lavet, og kan fortælle hvordan det laves ? Og om evt. ar ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bryst løft
  • No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

#2   10. jan 2011 Hvor sidder de ar ? Under brystet eller ??
    For ville da mene man burde kunne lave det pænt nu om dage, som med silikone f.eks. ved at skære vorten af og sy den på igen.

• #3   10. jan 2011 Ja, jeg overvejer os et løft, og nok os noget fylde... Da han har suget alt ud af dem, og ammede kun en måned smiley
    Er 21, sys heller ikk jeg er klar til at vinke farvel til min "krop"... Men tror måske jeg vil vente, til jeg er sikker på jeg ikk skal ha flere børn.. smiley

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

#4   10. jan 2011 Kristine : Ja jeg kan jo så heller ik vide endnu om der også skal fylde i.
    Pt. har jeg ammet 4 mdr. og har tænkt mig at blive ved lidt endnu hvis det fortsat skulle være muligt.

• #5   10. jan 2011 Nej, det er klart.. Det er op til den enkelte jo, hvad man føler der er sket af ændringer... Det er bare hvad jeg har overvejet... smiley

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

#6   10. jan 2011 Ja det er det. Ved du noget omkring ar ? For syntes måske ik det er det værd, hvis jeg istedet bliver smækket med ar. Det er bare at vælge mellem pest og kolera. (bare det ene har kostet en ordentlig røvfuld penge også) smiley

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

#8   10. jan 2011 ?! smiley Sikke da en slagmark det må ligne. Ihh hvor er det synd for hende !!
    Hvorfor de mange ar ?

• #9   10. jan 2011 Min veninde har fået løft, og fylde, hun brugte en H skål, og nu bruger hun en dobbelt D, og de sidder så flot! Arene er der self, men ikke noget man lægger mærke til, og en BH eller bikini skjuler det... Så hvis man ikk render nøgen rundt, synes jeg det er til at leve med..
    Men igen, folk heler forskelligt...
    Hendes snit blev lagt rundt om brystvorten, og gennem navlen, så det er minimalt hvad der er at se.. smiley
    Jeg selv brugte C, nu er jeg en B, og ville gerne ha fylde og løft så jeg får min C tilbage.. smiley

• #10   10. jan 2011 jeg har fået lavet brystløft for 11 år siden efter 3 unger, havde meget store bryster før ungerne så ja de kom til at hænge efter 3 unger og amning, samt 15 kilo vægttab..
    som mine er lavet, har jeg fået skåret på langs under brystvorten, samt rundt om vorten, fjernet hud for at vorten kom til at sidde rigtigt og ikke sad for langt nede på brystet. selvfølgelig kan man se mit ar på langs men de er blevet pænere med tiden. rundt om vorten kan arret ikke ses da det er skåret lige i kanten

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

#11   10. jan 2011 Kristine : Gennem navlen ??? ö

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

#12   10. jan 2011 kommende mormor til en dreng J
    Okay ? Kan bare ik forstå hvorfor de laver det snit på langs ??
    Kan de ik bare "skralle" brystet gennem voreten, når den alligevel bliver pillet af ?

• #13   10. jan 2011 Ja, gennem navlen smiley søg uner plastikkirugi, der kommer en masse frem, om de forskellige metoder...

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

#16   10. jan 2011 Dina : Ja okay smiley Havde tænkt man bare kunne skære det af der ved brystvorten. Men så ville det nok blive strammet om, men komme til at ligne en hård rynket rosin ! smiley

• #18   10. jan 2011 når brysterne hænger skal de jo løftes og det skal de med et ankersnit, så de er nød til som der nævnt fjerne brystvorten, lave et snit der fra og ned gennem brystet og så et under brystet så det ligner et anker, det fik mig til at vælge det fra.

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

#19   10. jan 2011 sabrina : ja hvis det er eneste måde. Så vælger jeg også fra ! Hvad er det værd at de strutter, når de egentligt ikke bliver ret meget kønnere, plus et hul i ens økonomi.

• #20   10. jan 2011 Overvejer det selv om nogen år smiley
    Sys resultatet er pænt smiley

http://www.kosmetiskguide.dk/billeder/operative/brystl%C3%B8ft

• #21   10. jan 2011 jeg har ikke fået et anker snit. men kun på langs og rundt om brystvorten, for at fjerne hud, er ikke skåret under brystet, så det kan altså godt lade sig gøre uden at skære under, som sagt kan man se mine ar, men ikke på samme måde som da de var nye, eller ca 2 år gammel. har idag de smukkeste bryster, hvis jeg selv skal sige det smiley

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

#22   10. jan 2011 kommende mormor til en dreng J
    Så er jeg ikke klar over hvad du mener med på langs ? ö

Isaa : Ja hold da op, det er jo ikke slemt ! flotte ar, og flot resultat.

• #23   10. jan 2011 Søg på nettet og ring og få evt konsultation hos et par forskellige, de forklare og tegner en del og så finder du ud af hvor du føler dig i trygge hænder-eller om de bare er ude efter dine penge...

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

#25   10. jan 2011 Heidi : det er jo nok ik til at høre hvem der vil hvad (:

Dina : nej det er rigtigt. Men der er vel stadig forskel på hvilken læge der laver det.
    Mange kan f.eks. tegne, bare ikke alle er lige gode ;P
    Er godt klar over det er forskelligt hvordan man hele osv. men tror stadig det har en betydning med hvem der laver det.

• #26   10. jan 2011 Dina - Sandt, men det jo en chance man må ta smiley Jeg er ret ligeglad med arene. Dem ska min kæreste nok lære at leve med og jeg har det sådan, at de KUN kan blive pænere hehe smiley Et ar eller ej. Jeg vil bare gerne have min kavalergang tilbage, og ha det godt i en bikini hvor de ikke skvulper rundt, og på alle de faconer, så ka man ik se arrene smiley Det er kun i privaten, de ska vises frem smiley

(link fjernet)

• #27   10. jan 2011 Nej det handler om at finde den bedste løsning til dig og dine behov og ingen personer heler ens og ryger du fx så heler du langt langt dårliger.
    Nogen steder giver de ilt efter operationen efter pga cellerne skal ha ilt for at hele...de får langt pænere resultater, men er man ung og ikke ryger osv så heler man jo fint selv.

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

#28   10. jan 2011 Heidi : jeg ryger ikke mere smiley stoppede da jeg blev gravid.
    Men viste ikke det havde betydning på det også.

Isaa : Eeeeeej var slet ik klar over at kvinder med små bryster, kunne have så meget hænge bryster smiley Så har jeg vist ik så meget at brokke mig over, endnu !! Nu må jeg se hvor gral det er efter jeg er færdig med at amme.
    Men ja, som du beskriver, vil jeg også bare kunne føle mig tilpas i en bikini og have en kavalergang uden at skulle pushe dem op under hagen ! smiley

• #29   10. jan 2011 Carina - Hehe præcis smiley HADER min kavaler gang smiley HADER at man til tider lige skal "rette" på brysterne, før de sidder tilpas hehe smiley Og så HADER jeg at være på alle 4 over for min kæreste og kunne mærke mine patter hænge og dingle smiley Så doggy style er UDELUKKET herhjemme smiley

• No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

#30   10. jan 2011 Isaa : Undskyld. Ha ha ha ha smiley Ku ik lade vær at grine. Men ja, kender det godt !! Man må erkende med store bryster, at tyngdekraften bare går et par ting.

• #31   10. jan 2011 Jo tro mig, du kan sagtent høre hvem som vil opfylde dit behov og hvem du har kemi med og hvem som er der for penge og hvem du ikke har kemi med.

Stil nogen krav.. lyder tosset... Besøgstid-må din kæreste være med helevejen. Ophold bagefter-hvorlangtid-hvad nu hvis der er behov for mere-hvad nu hvis det går galt... er de medlem af bla bla bla som kommer dit til gode hvis fx der skulle opstå problemer...

• #32   10. jan 2011 Carina - Hehe præcis smiley bruger os 75G nu .. Og det er bare ik særlig praktisk på nogen måder smiley

• #33   10. jan 2011 carina. på langs mener jeg ligesom stående og ikke på tværs under brystet smiley

• #34   10. jan 2011 nogen som ved hvad det koster af få fylde i =?

Kommentér på:
Bryst løft

Annonce