{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
954 visninger | Oprettet:

samvær med børnene {{forumTopicSubject}}

mig og min eks har en 7/7 ordring men har ikke vores 2 små piger i hans uge dem får jeg hjem.. så han har dem kun hver anden weekend.... mit spørgsmål er så skal jeg hente mine piger når han ikke gider have dem i hans uger eller skal han bringe dem? den store pige vi har sammen gider han godt at have i sine uger

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.
  • Hang up 4 lights 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  samvær med børnene
  • #1   26. maj 2013 Hvorfor vil han have den store og ikke de små ?? Virker mærkeligt .. Tror for børnens skyld ville jeg bare hente dem eller lave den ordning om..

• #2   26. maj 2013 Det hedder man skal hente til samvær, dvs du skal hente når du skal have dem, og han skal hente når han skal have dem..

Ang din aftale, hvorfor ikke få ændret din afgørelse så det den hedder hver anden weekend ?!
    Tænker mere på det juridiske i det smiley

• #3   26. maj 2013 ville gerne ændre den men kan ikke vi skal i retten om dem her i næste måned hvor han vil tage alle pigerne fra mig pga så han kan få flere penge syntes det er så lavt af ham + han lyver i alle papirne for at få dem alle samme og stille mig i dårligt lys

• #4   26. maj 2013 han vil ikke have de små fordi så skal han køre dem i vuggestue vi bor ca 50-60 kilometer fra hinanden og det har han ikke tid og råd til siger han

• #5   26. maj 2013 Ja men du har vel fået udtales fra børnehave, vuggestue skole om hvor lidt og hvor meget han henter og bringer !? Og om de er i der i hans uger..
    Jeg har ondt af dig, var selv i retten i starten af året, og havde en eks som løj så det bandede, men han tabte sagen og fin anke mulighed som han ikke benyttede sig af..

• #6   26. maj 2013 ved du om de behandler sagen med det samme eller skal man komme der flere gange?skolen er desværre på hans side og ved ikke om de vil have en udtagelse fra vuggestuen

• #7   26. maj 2013 Din advokat kan jo altid vedlægge udtagelser.. smiley
    Som oftes har man ca tre timer til sagen også bruger dommeren x antal dage/uger på at træffe en afgørelse og skrive en begrundelse.
    Jeg håber for dig at tingende falder Som det skal.

• #8   26. maj 2013 så man får ikke svar samme dag ...?hader bare at han skal lyve sådan i papirne for at stille mig i dårligt lys han har også meldt mig til kommunen men tager det ikke så tungt for der ikke noget at komme efter

• #9   26. maj 2013 Hva har han dog meldt dig for ?
    Min ex ringede også til kommunen for at melde mig, de sagde bare han skulle tage sig sammen, da jeg havde ringet og advaret dem en måned tidligere, pga trusler om samme..

Grunden til man ikke får dom med det samme, er at de skal have en skriftlig begrundelse sammen med dommen, til doms bogen.
    Det er jo også vigtigt i forhold til anken, man har anke mulighed fra den dag man får dommen

• #10   26. maj 2013 Og skal lige siges at i får en dato og et tidspunkt din advokat skal ringe og få dommen, så man skal ikke gå og vente på et brev smiley

• #11   26. maj 2013 jamen han kan ikke lige min nye kæreste også han sur over jeg er blevet gravid også har han meldt mig for ikke at kunne passe mine piger ordenligt og hjemmet ligner en svinesti og min nye kæreste slå ungerne også han sagt de skal tænke over at fjerne vores komne baby ved ikke hvor han har alle de ting fra udover han opdigter det + han siger min storebror har truet ham på livet som han så aldrig har gjord

• #12   26. maj 2013 men glæder mig ikke til den ret sag vil bare gerne have den overstået og håber jeg få mine tøser

• #13   27. maj 2013 Det var dog ikke retten, men min kæreste ar næsten lige været i amtet for t få ændret samvær.. Vi har adressen på hans datter, men har en 7/7 ordning.. Dernede fik han t vide det faktisk var op til ham hvordan samværet skulle være, idet han havde adressen.. Og moderen havde luftet lidt hun ville have adressen og der blev sagt til hende at medmindre far går af med den frivilligt til hende, så skal hun have meget meget stærke beviser og udtalelser fra fx børnehave Om at barnet mistrives meget nede ved den pågældendes forældre med adressen.. Så tror ikk du skal førte mht adressen smiley

Kommentér på:
samvær med børnene

Annonce