Samvær? {{forumTopicSubject}}
Så er det besluttet at vi skal flytte fra hinanden, og vil gerne lige høre hvordan det ser ud med samvær i starten? Altså hvis det gik gennem statsamtet?
Og om nogen ved, om det er muligt at køre en samværs sag gennem en evt. advokat nu statsforvaltningen ikke vil godkende det pga. adoptionsregler osv. med homoseksuelle og børn?
Skal man i starten have barnet hjem under samvær? For jeg havde tænkt at få en billig lejlighed, så jeg stadig (Selvom jeg ikke er forpligtet til det) kan sende et børnepenge beløb, og få råd til en lejlighed eller forhåbentlig rækkehus i et ordentlig område. Og også så jeg kan tage mindst muligt med fra det hjem børnene er i.
Jeg håber på at få nogle konstruktive svar
jun 2010
Følger: 4 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 79 Svar: 366
Intet dårligt om min kæreste overhovedet, man er to til at danse, men med alt der er sket ser jeg det som en alt for stor risiko for den lille og vil selvfølgelig kæmpe for en eller anden form for sikkerhed.
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
Fordi så kan hun bare holde barnet fra dig selvom det er "hende's" ang æggene !!
Men jeg ville ringe til en advokat og høre hvor du står henne !!
dec 2010
dec 2010
jun 2010
Min kæreste vil godt skrive under hvor end det skal være så det går iorden, men statsamtet vil ikke fordi jeg ikke er forælder til barnet som de siger direkte
jun 2010
Samvær?