{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.592 visninger | Oprettet:

Får jeg spoleret det hele.? Appetitspring {{forumTopicSubject}}

Ja. Da vi nåede 3 mdr med Laurits i vores liv, tog han et ordenligt appetitspring - det var DÆLME hårdt. Så da det var ovre gik det rigtig fint i en periode.
Men nu tror jeg han er igang med appetitspring igen,? Selvom han er træt vågner han om dagen efter kun 45 min - til 1 times middagslur, og skal have mad, om natten hver 2. time.
Synes det er ret hurtigt at der allerede er appetitspring igen. Eller er det normalt.?
Mit næste spørgsmål er, får jeg ødelagt min amning,? For jeg er begyndt at give grød eller mos en gang om dagen. For hyggens skyld, og Laurits elsker det. Men jeg vil gerne forsætte med at amme udover det ene lille måltid grød.
Begyndte faktisk på grød næsten samtidig med springet begyndte. Er der noget jeg skal være opmærksom på.?
Go tirsdag til jer smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Får jeg spoleret det hele.? Appetitspring
  • Noerby P
    Noerby P Tilmeldt:
    apr 2011

Følger: 1 Svar: 13
    #5   30. apr 2013 Det er helt korrekt, at der ofte er appetitspring ved 4 månedersalderen, det er ikke slut bare fordi de er fyldt 3 måneder.

• #7   30. apr 2013 Der står første gang var han 3 mdr. Min søn begyndte på grød da han var 3 mdr og han lever endnu smiley nogle børn har behovet tidligere... ved ik hvor mange efter bogen appetitspring man har. Men alle mine har haft perioder hvor de voldåd og perioder hvor de ik spiste så meget og indimellem det har de spist normalt smiley og sådan er det iøvrigt stadig selvom de er blevet så store smiley så tror det er meget normalt og tror ik du skal være bange for grøden ødelægger amningen. Somregel når det kager med amning når msn supplere med mme er det fordi de ik skal arbejdr så meget for føden smiley

• #8   1. maj 2013 Hej hej. Han begyndte på grød nu her som 4 mdrs. smiley sp har sagt go for det.. men synes bare det virker vildt meget som appetit spring det han har gang i nu. Her som 4 mdr, og det startede næsten samtidig med at han fik grød for første gang.. Summa Sumarum er at jeg er bange for at jeg for ødelagt amning nu hvor jeg er begyndt på grød midt i at han vil sættr produktionen af mælk op.

• #9   1. maj 2013 Hvordan skulle du kunne ødelægge den? Du vil i hvert fald producere mere hvis han ammes mere smiley

• #10   1. maj 2013 Det varcmed tanke på at jeg var begyndt på grød lige samtidig med springet. smiley

• #11   1. maj 2013 Så længe han ammes stopper mælken nok ikke lige, få kan være uheldig på det punkt, men så synes jeg også de forinden det har haft et svært ammeforløb. Hvis din amning altid har gået fint og der intet har manglet, og du nu vil give grød og amme samtidig (bare du ikke skærer drastisk ned på amning) så vil produktionen køre optimalt, så længe den stimuleres. Jo mere amning jo højere produktion, og også omvendt, den reduceres lynhurtigt:-) Tror ikke du har noget og frygte der smiley

Har ammet mine to andre piger fuldt til 6 1/2 og 7 mdr og derefter forsøgt hjemmelavet grød, men med lillebror her, har han allerede smagt lidt hjemmelavet kartoffelmos, bare en gang om dagen, der er enlig ingen ændring, nok også fordi der er minimalt hva der ryger ned i starten, de skal jo lige lære tricket med at synke på en anden måde smiley

Kommentér på:
Får jeg spoleret det hele.? Appetitspring

Annonce