Får jeg spoleret det hele.? Appetitspring {{forumTopicSubject}}
Ja. Da vi nåede 3 mdr med Laurits i vores liv, tog han et ordenligt appetitspring - det var DÆLME hårdt. Så da det var ovre gik det rigtig fint i en periode.
Men nu tror jeg han er igang med appetitspring igen,? Selvom han er træt vågner han om dagen efter kun 45 min - til 1 times middagslur, og skal have mad, om natten hver 2. time.
Synes det er ret hurtigt at der allerede er appetitspring igen. Eller er det normalt.?
Mit næste spørgsmål er, får jeg ødelagt min amning,? For jeg er begyndt at give grød eller mos en gang om dagen. For hyggens skyld, og Laurits elsker det. Men jeg vil gerne forsætte med at amme udover det ene lille måltid grød.
Begyndte faktisk på grød næsten samtidig med springet begyndte. Er der noget jeg skal være opmærksom på.?
Go tirsdag til jer
apr 2011
Følger: 1 Svar: 13
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 57 Svar: 668
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 43 Babyer: 3 Emner: 177 Svar: 2.659
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 57 Svar: 668
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 43 Babyer: 3 Emner: 177 Svar: 2.659
Har ammet mine to andre piger fuldt til 6 1/2 og 7 mdr og derefter forsøgt hjemmelavet grød, men med lillebror her, har han allerede smagt lidt hjemmelavet kartoffelmos, bare en gang om dagen, der er enlig ingen ændring, nok også fordi der er minimalt hva der ryger ned i starten, de skal jo lige lære tricket med at synke på en anden måde
Får jeg spoleret det hele.? Appetitspring