{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.666 visninger | Oprettet:

Barn nr. 2 - hvornår? {{forumTopicSubject}}

Efter at have forsømt bg er jeg nu vendt tilbage, især fordi at jeg er blevet skruk igen:) min søn er 18 mdr. Og vi har da også snakket om, at vi snart vil forsøge og lave en lillesøster/bror... Men det er jo ikke noget man kan planlægge, har da heller ikke lyst til at styrer naturen, meeeen kunne godt bruge et lille fremtidsglimt... Især fordi jeg har arbejde nu, men kun til juli og så har jeg kun 15 mdr. Tilbage på dp og hvor længe går der før de gyldne streger skulle vise sig?..

Den eneste grund til, at det bekymrer mig er, at det tog 16 mdr. At blive gravid sidst( var igennem både en sa og en ma) og skulle det være tilfældet igen, jamen så vil jeg snart igang..

Jeg søger og søger Jobs, men har bare ikke været heldig at finde noget fast...

Bum bum...tror bare at jeg må se hvad fremtiden bringer og prøve at klare det derfra..tænker ihvertfald at spiralen skal ryge i næste måned..

Hvor længe er der mellem jeres guldklumper? - er det noget I har tænkt over da I planlagde lillebrøster?

Og jer der har været længe om at blive gravide første gang - var det tilfældet 2. Gang også?

God påske bg:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Justering af TV der er hængt op for lavt 400 kr.
  • Hovede Rengørring og folde tøj 350 kr.
  • Utæt wc x 2 1.400 kr.
  • Ophængning af gardiner og persienner 1.800 kr.
  • Elektriker 400 kr.
  • Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Barn nr. 2 - hvornår?
  • #1   27. mar 2013 Her bliver der ca 23 måneder imellem smiley ville faktisk gerne have haft der var kortere, men tog desværre 13 måneder at lave nr 2.. første gang tog det kun 3 måneder, så der kan sagtens være forskel, begge veje..
    Er glad for at vi valgte bare at lade naturen gå sin gang efter første fødsel og ikke beskytte os, for hvis vi havde ventet 6-12 måneder var der blevet langt tid imellem...

• #4   27. mar 2013 Nu er jeg ikke i tvivl om, at Valdemar er ønskebarn, men så vidt jeg husker, ikke så planlagt;) tænker også bare at nu er et godt tidspunkt, Felix er så tålmodig og sød ved sin babyfætter og deler gerne sin mor:)

• #5   27. mar 2013 Vi har ikke Planer foreløbig for at lave nr 2 , og Emma er 21 mdr smiley

Men min spiral driller og hvis det ikke bliver bedre kommer den ud og så må vi se. Jeg brugte ingen præventition sidst da lægen ikke mente jeg kunne blive gravid .

• #6   27. mar 2013 her er der 22,5 måneder mellem og det syntes jeg er en god alder, kunne også godt have haft dem med mindre men den store skulle være 1 år inden jeg ville have nummer 2.
    begge mine er på prævention, den første på p-piller den anden på hormonspiral, har meget nemt til at bliver gravid

• #7   27. mar 2013 Jamen, det er jo fantastisk...jeg ved jo ikke om det er noget jeg skal bøvle med igen eller om man skulle være så heldig, at blive gravid indenfor kort tid:)

• #9   27. mar 2013 Clara er 18 måneder nu, og der kommer ihvertfald til at gå 2 år endnu før vi prøver på nummer to, hvis vi altså til den tid har lyst til nummer to barn til den tid. smiley

• #11   27. mar 2013 Der er 2 1/2 år mellem nr 1 og 2 og 14mdr mellem nr 2 og 3. Første gang brugte jeg ik noget for havde fået at vide jeg ik skulle regne med at blive gravid uden hjælp ( har pcos og fik besked på at droppe pillerne pga undersøgelser og vi brugte ik nogen anden prævention ) var så gravid 3 mdr efter smiley nr 2 og 3 er lavet på piller. Så vi har ik svært nogle af gangene smiley

• #12   27. mar 2013 her er vores store 3½ år og bliver 4 år til august og vores lille er 15 mdr her den 8 april... så ca 2½ år er der mellem dem

• #13   27. mar 2013 Jeg er også mega skruk.. Har en pige på 19 mdr

• #15   27. mar 2013 Vores den første tog 9 mdr før jeg blev gravid, og denne gang tog det kun 2 mdr.
    Vores søn er fra dec. 2010 og nu venter vi lille bror eller søster til september 2013.

• #16   28. mar 2013 Der er ca 21 måneder i mellem mine.
    De var ikke planlagte.

• #17   28. mar 2013 Jeg havde døjet med at jeg blødte midt i p-pille perioden i nogle måneder så lægen bad mig om at holde en pause på 3 måneder og så starte op igen.. vi valgte så ikke at bruge anden prevention og så bare se hvad der skete smiley der var vores den store 15 måneder og da han var 18 måneder stod jeg med en positiv test smiley der er 2 år og 2 måneder mellem dem og det har været helt perfekt smiley vi havde så heller ikke problemer med at blive gravide første gang så jeg kan ikke bruge personlige erfaringer der.. Men jeg kan fortælle dig at vi har et vennepar der brugte over et år på at få den første og derfor gik igang hurtigt med nummer 2 men der gik kun 3 måneder og så var hun gravid smiley

• #19   28. mar 2013 vi har 22 mdr imellem vores og nr 2 blev jeg gravid med efter 4 mdrs forsøg...
    jeg er skruk igen og den mindste er kun 10 mdr.. men der går lige lidt længere tid før vi skal have en nr 3 smiley

• #20   28. mar 2013 Nr 1-2 er der 2 år
    Nr 2-3 er der 2 år
    Nr 1-3 er der 4.

Så to år mellem hver fødsel. Den alder kan vi godt li hos os smiley

• #21   28. mar 2013 Alt efter hvornår det lykkes os vil der være 4 år mellem dem selvom jeg havde håbet på max 3 år men skæbnen ville noget andet....

• #22   28. mar 2013 Har en veninde, som nu snart har kæmpet i 3 år med at få nummer 2 og derfor har jeg det også bare sådan, at hellere kort tid i mellem end for lang tid imellem..det er måske ret naivt, men jeg mener selv jeg er ret klar til nr. 2 og manden er også skruk, så vi må bare se hvad skæbnen vil for os:)

• #23   30. mar 2013 Man kan aldrig vide hvor længe det tager.

Vanessa tog 6 mdr og 4 dage ca. Tino tog 14 mdr, da vi forsøgte og lave ham, havde jeg en BIO hver eneste måned, lige ud over de 2 mdr Jeg blev gravid og mistede i uge 7, samt den måned Jeg blev gravid med ham.

Vores mellemste- vanessa, var 1 måned da vi begyndte, ja det er tidligt men vores valg, og idag er der 2 år imellem dem:) så det er ikke til at forudse

• #24   30. mar 2013 brugte 18 mdr første gang og 4 mdr 2 gang

Kommentér på:
Barn nr. 2 - hvornår?

Annonce