{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  salg af babytøj
  • #1   25. nov 2008 jeg har erfaret at det er meget forskelligt.. på dba kan man sælge store pakker med flere str i.
    men her inde er det mest enkelt hvis og str pakker at folk de vil ha.


  • #2   25. nov 2008 jeg kunne godt finde på at købe pakker, men så skal det være i samme størrelse smiley

    om det er store eller små pakker kommer helt an på hvad prisen så blvier *g*


  • #3   25. nov 2008 hehhe ja ved godt man ikk kan sælge tøj til høj pris, men det er faktisk heller ikke det der kommer an på om jeg så får bare lidt for det , er jeg glad.. Men det er bare så jeg har noget at gå efter,.... SMIL-

  • #4   25. nov 2008 synes bare hvis man skal sælge enkeltvis, bliver man da aldrig færdig med at tage billeder heheheh og folk vil vel helst have billede på ikk?

  • #5   25. nov 2008 Jeg tror at det er svært at sælge "almindeligt" tøj.. Det er lettere at sælge eftertragtet mærketøj når det skal sendes...

    Hvis du har svært ved at komme af med det så prøv om der ikke er noget fællesloppemarked i nærheden...

    Jeg har f.eks en masse almindeligt børnetøj som jeg har prøvet at sælge over nettet.. Det er super velholdt, sødt og moderne og kun brugt 1-2 gange. Det er ikke dyrt eller noget men meget svært at komme af med, fordi at markedet bugner..
    Så jeg har set at der afholdes børneloppemarked her i nærheden af hvor jeg bor og en stand koster 50 kr.. Så det vil jeg prøve istedet. Gider nemlig heller ikke ha' alt det tøj ligge og flyde da vi ikke skal ha' flere unger..


  • #6   25. nov 2008 hmm tror ikke lige der er loppemarked sådan lige pt hehehe, men ja det var en mulighed, men jeg må prøve at sælge ellers er det vel ikke andet for at give det væk, til blå eller røde kors heehe

  • #7   25. nov 2008 synes bare det er trist for meget af tøjet har jo kun blevet brugt 1 eller 2 gange smiley da de vokser som gal når de er babyer smiley

  • #8   25. nov 2008 hehhe ellers må jeg afholde mit ejen loppemarked hahahahha

  • #9   25. nov 2008 Jeg ville helt klart være interesseret i at købe en mellem pakke, hvis man kan sige det sådan.. =) Og så med forskellige str i.. Jeg ved bare ikke hvad køn junior er, så jeg kan ikk komme igang endnu.. =)

  • #10   25. nov 2008 heheh du må da endelig sige til har 3 sorte sækker heheehhe med tøj, men jeg skal vist lige kigge det igennem for huller og pletter inden jeg skal sælge noget, og noget af det er neotralt det skal jeg bruge selv hehehe... men puha jeg skulle aldrig have gemt alt det tøj, skulle have solgt det lidt efter lidt.. men man er jo bange for at give det væk hvis nu man fik en pige.. (det ville nu ha været lettere heheheh)

  • #11   25. nov 2008 Aafke B skal du egentligt ikke snart føde?

  • #12   25. nov 2008 Jeg ville også helst købe en pakke. Gerne i samme eller to størrelser der ligger tæt på hinanden. Men jeg tror desværre også, at markedet er mættet rimeligt godt. Ellers skal det bare være billigt nok smiley

  • #13   25. nov 2008 Ja.. =) jeg har også fået en masse af min søster.. Der ingen grund til at det bare skal smides ud, og man kan jo slet ikke se at det er brugt.. Jeg købte en jakke til min nevø da han blev født, og han er 4år nu, man kan overhovedet ikke se på jakken at både han og min niece som er født i år, har brugt den... =)

  • #14   25. nov 2008 Jo, det skulle jeg idag.. =) Men den har det åbenbart for godt i maven... Den vil ihvertfald ikke ud.. =)

  • #15   25. nov 2008 hehehhe ja kunne nemlig se du skulle have i nov. og det skal da snart være hehehe smiley men jeg sender dig noget vestøv heheheh

    Nej det er næsten ikke brugt det tøj vi har op til de 1½år... men så må man sku sælge det for en slik heheheh


  • #16   25. nov 2008 Mange tak.. =) Jeg håber at det hjælper.. =)

  • #17   25. nov 2008 hehhe ja det må vi håbe ellers må du løfte på nogle tunge ting og rende op og ned af nogle trapper heheheh

  • #18   25. nov 2008 Ja, vi skal have savet pyntegrønt imorgen, så jeg skal ud og lege med motorsav, og slæbe på grene.. Det kunne være at det kan hjælpe fødselen igang.. =) Ellers må jeg spørge mine forældre om de ikke har nogle bokse som trænger til at blive muget ud... hehe

  • #19   25. nov 2008 ja hehhe du skal bare igang med at arbejd ehehehehe smiley

  • #20   25. nov 2008 Ja, jeg gør hvad jeg kan, men det er ikke nemt når manden står og holder øje med at man netop ikk laver noget... Men så må jeg bare snige mig ud af døren.. hehe

  • #21   25. nov 2008 hehehehhe nej det er ikke nemt hehehehe.. er det ikke noget med amrikans olie eller hvad det hedder hjælper?

  • #22   25. nov 2008 Jeg vil bare gerne snart have et eller andet som hjælper... Og så jeg er næsten ligeglad med hvad det er.. =) hehe

  • #23   25. nov 2008 det kan jeg godt forstå heheheh smiley har ikke selv prøvet at gå over tid, jeg var så ikke forberedt den gang det var jo i uge 37 jeg fødte min datter heheh

Kommentér på:
salg af babytøj

Annonce