{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
807 visninger | Oprettet:

Er der mange tyvekoster på Trendsales? {{forumTopicSubject}}

Leder tit efter lækkert brugt tøj på TS og undrer mig engang imellem..

F.eks så er der rigtigt meget af Molo's nyeste varer, billigt til salg allerede.. Altså nye med mærke på. Og tvivler stærkt på at det er restpartier der er opkøbt...
Er der min mange der noler varer og sælger, også af babytøj ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er der mange tyvekoster på Trendsales?
  • #1   15. dec 2008 tyveknægte er jo frække , så det skulle ikke undre mig . jeg syntes bare det er så svært for os, reelle mennesker, at finde ud af , jo man kan bede om kvitteringen, men sagen er den at jeg gemmer jo heller ikke selv kvitteringer på småindkøb- så hvorfor tro andre gør det......

    jeg bliver sgu også snart lidt småmistænksom overfor (for) mange og det er urimeligt at man skal være bange for at gøre sig til hæler - selvom det er et uheld !!!


  • #2   15. dec 2008 har egentlig aldrig tænkt på det, men det er der da sikkert, det er jo ret svært at kontrollere

  • #3   15. dec 2008 Bonnie - Ville heller ikke kunne fremvise nogen bon'er på noget som helst.. Det eneste jeg prøver at huske at gemme er kvitteringer på børnenes sko, for dér bruger jeg mange penge og det ville være surt hvis der var en uset fejl på..

    Ditte - Har jeg egentlig heller ikke men kom bare til at tænke på det da en bruger solgte en masse nye varer mægtigt billigt..


  • #4   15. dec 2008 Jeg bruger os trendsales meget... Og det er jo ikke kun børnetøj af dyre mærkevare som sælges "mistænkeligt" billigt derinde......

    Jeg sider i en sag nu, hvor jeg har betalt for en vare, men sælger siger at der hun/han har været udsat for spam, og trendsales kontoen ikk har virket heller.. derfor ikke har modtaget pengene fra nogen som har købt vare..
    Det virker da os temmelig mistænkeligt...
    Men jeg har jo så kviterinden fra trendsales, at pengene er gået ind på brugerens ts konto..

    Ved ikk om jeg er blevet så pænt sagt - røvrendt- eller om der virkelig er tale om fejl...


  • #5   15. dec 2008 kan det ikke være kopier?

  • #6   15. dec 2008 man kan ikke købe kopi vare på ts da deres annoncer bliver slette igen.

  • #7   15. dec 2008 Ja kopi vare må ikke sælges derinde....

  • #8   15. dec 2008 nej ved godt kopi varer ikke må sælges der inde er jo ikke dum.. men de må heller ikke sælges til marked osv.. og man kan ikke se via et billede op det er kopivare-

  • #9   15. dec 2008 det er ikk ret tit man kan se på billeder at varen er en kopi, så det kan de have svært ved at se.... og vil folk snyde med det gør de det osse....

    tror ikk at ts ud fra et billede kan bedømme om det er ægte eller en tro kopi...

    men kan godt forstå at du undre dig stine p....

    jeg er osse selv meget betænksom når jeg handler fra private på nettet, er heldigvis ikk blevet snydt eller røvrendt de gange jeg har handlet på nettet...

    men det ville da være træls og købe tyvekoster på nettet uden at man ved det...


  • #10   13. feb 2009 Du er ikke den eneste der undrer sig. Prøv også at kigge hos Baboom. Næsten alt derovre er nyt og aldrig brugt synes jeg.

  • #11   13. feb 2009 Jane - Det tænker jeg tit over når jeg ser annoncer derovre !

Kommentér på:
Er der mange tyvekoster på Trendsales?

Annonce