{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.530 visninger | Oprettet:

Meget ulykkelig datter! Hjælp mig... {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Min datter på 2 1/2år er så ulykkelig når hun kommer over i dagplejen lige for tiden... Der har aldrig rigtig været noget, men nu går jeg hjemme, da jeg er sygmeldt. Vi venter en lillebror til juni. Og det er desværre hver dag.
Hun siger konstant hver dag, flere gange, blive hjemme ved mor.
Vi har vores dage hvor hun er hjemme ved mig selvfølgelig, men jeg synes bare også hun skal lege lidt med de andre, og ikke være hjemme ved mig hver dag..

Jeg når kun lige inde af døren og så begynder hun at små klynke. jeg spørger hende hvorfor hun bliver ked af det og normalt svare hun og prøver at forklare, men det gør hun ikke her..
jeg trøster hende og de går ind og jeg går hjem.
Der var intet da jeg arbejde..

Dagplejen fortæller så når jeg kommer og henter Freya, at hun har været meget ked af det, det meste af formiddagen. Hun vil ikke lege med de andre, ingen ting. Dp siger at hvis hun skal græde sådan, så kan hun sætte sig ud på trappen lidt. Hun går væk fra de andre og sætter sig ud på trappen og med det samme hun sidder der, holder hun op.
Dp er flere gange ude og spørger om hun vil med ind og lege, men nej og Freya begynder lige så stille igen.

Når de har spist middag og sovet er der INGENTING.

Det samme når de er i legestue sammen med mange andre børn, er det lige sådan. Der går Freya bare selv udenfor døren og sidder hele formiddagen, hvor de forskellige dp er ude og spørger om hun ikke vil med ind, men nej.
men når der skal laves mad tager de Freya med og igen så er der ingenting.
Dp har også prøvet lade hende sidde på en stol inde i legestuen og der hjemme i sofaen, sammen med de andre, men hun holder ikke op for hun er alene.
Jeg har sagt til mim Dp at det er vigtigt det ikke er en straf for Freya at komme ud og sidde på trappen, men de fleste tilfælde sætter hun sig selv derud,,, Og det bliver aldrig sagt surt.

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, jeg bliver simpelthen så ked at det selv når jeg er kommet hjem.

Hjælp mig??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Swiss Klædeskab 2.000 kr.
  • Terrassedør trepunktslås binder 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Meget ulykkelig datter! Hjælp mig...
  • #1   20. mar 2013 her går vi igennem det samme..
    og jeg går hjemme på barsel med lillesøster..
    men det er simpelthen fordi hun ved jeg er der hjemme at det er sådan..
    far må heller ikke aflevere om morgenen men det gør han..

og hun er også rigtig ked af det.. og det er hun også de første par timer hos dagplejeren.. men håber det går over når jeg starter på arbejde

• #2   20. mar 2013 Børn vil jo gerne være sammen med deres forældre, som jo er deres trygge base, så hvis de ved mor er der hjemme så kan jeg egentlig godt forstå at de bliver kede over ikke at må være hjemme..
    Måske en periode hjemme ville ende med at der selv blev bedt om at komme afsted smiley

• #4   20. mar 2013 Det hjælper at hører det sker andre steder, for jeg bliver bare selv så ked af det. Føler mig enormt hjælpeløs... De er jo simpelthen så snu de små, så selvfølgelig ved hun jeg går hjemme og vil være ved mig, men det kan hun bare ikke hver dag. Du har vi ferie sammen fra i morgen og hele næste uge, så håber det hjælper lidt på humøret :

Tak smiley

• #5   20. mar 2013 Jeg har også overvejer at sige jeg skal på arbejde efter ferien og se om det hjælper smiley

Kommentér på:
Meget ulykkelig datter! Hjælp mig...

Annonce