1.043 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

min datter græder...... min datter græder......

Min datter på 1 år, falder fint i søvn om aften, men så efter et par timer vågner hun og er helt ulykkelig, hun græder og græder, og er ca vågn i 3 timer.. ved ik om det kan være hendes mave, når hun laver, er de meget hårde og ik ret meget der kommer ud?

tror i det maven?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.
  • Ny bruse slange 600 kr.
  • perlatorstykket fra køkkenet faldt af 700 kr.
  • Vaskemaskine vil ikke starte, virker som om program vælgeren er frosset men melder ikke fejlkode, 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min datter græder......
  • #1   15. mar 2010 hun går hele dagen uden brok, os når hun er ude og sove er der heller ingenting..

• #2   15. mar 2010 tror det er maven, kunne godt lyde sådan. Prøv med lactolose, det er suverænt til at hjælpe de små maver i balance, og så noget væske i aften hvor du ikke har lactolose:)

• #4   15. mar 2010 Virker lactolose hurtigt eller ?

• #5   15. mar 2010 Nej det er hun ligeglad med!! så ligger hun bare og smiler

• #6   15. mar 2010 Lactolose virker enormt hurtigt, og det må du give fra de er helt spæd. Det er så godt til de små maver..... Det vil jeg varmt anbefale

• #8   15. mar 2010 kunne det ikke være det såkaldte "tigerspring" ?

• #9   15. mar 2010 prøv med sukkervand - 100ml kogt vand en god tskefuld sukker og lad det afkøle. giv 5ml 2x dagligt. det har samme effekt som lactulose smiley

• #10   15. mar 2010 hov hun er 1 år - den dosis jeg har angivet var den jeg fik anbefalet af min sp og der var hun 2 mdr, så ved ik om du måske skal op på 10ml, når hun er det større. men det virkede ihvertfald her.

• #11   15. mar 2010 Helene - Tigerspring?

• #12   16. mar 2010 Søs det er det jeg siger du skal låne min bog med 60 vidunderlige uger FANTASTISK BOG der står netop om disse tigerspring/Udviklingsspring.

• #13   16. mar 2010 jeg ville måske også starte med sukker vand, for lactolose er ikke det bedste for de små. får hun nok at drikke i løbet af dagen, spiser hun tit banan eller får hun jern dråber, for det kan give hård mave.
    jeg ville måske også få tjekket hendes øre.
    min dreng gør det samme og natten og der er heller ikke noget om dagen, og han har lige fået konstateret væske i mellem øret og skal have lagt dræn i.

• #14   16. mar 2010 Katja. Hvad er da det for en røver at lactolose ikke er godt for de små?? Lactolose er et kulhydrat, der ikke som andre kulhydrater bliver spaltet af bakterier i tyktarmen, og derfor kan lactulosen holde på væske i tarmen og blødgøre afføringen. ( også kaldet kunstigt sukkervand ) og er netop godt for de små til at hjælpe hvis der er ubalance i tarmen. Samtidig er det vist det eneste preperat der er fuldstændigt uskadeligt og må gives selv fra spæd.

Men den blanding du har fået på sukkervand længere oppe er også fantastisk, og virker lidt på samme måde på lactolose

• #15   16. mar 2010 Lactulose er højkoncentreret sukker.
    Det er enormt vigtigt at holde gang i børns små maver, da det har kæmpe betydning for deres trivsel og velbefindene, og det er meget vigtigt at man hjælper barnets mave igang hvis det har problemer med afføringen. Mht. vanedannelse, skal du op på flere måneders daglig brug før tarmsystemet i meget få tilfælde selv går hen og bliver "dovent". Det er bestemt ikke farligt at hjælpe maven i gang med loctulose/medilax, og jeg vil mene at det er ens pligt som forældre at hjælpe ens børn når de har problemer, og hård mave ved så små er ekstremt smertefuldt!

• #16   16. mar 2010 His man kan få det til at hjælpe på andre måder, som i dit tilfælde, jamen så siger jeg bestemt heller ikke at man ikke skal gøre det, men det kan man desværre ikke i alle tilfælde. Jeg har selv en datter der døjede med træg mave i de første måneder, og hun var på lactulose i 2 mdr på læge og sundhedsplejers anvisninger. Det hjalp hende til at få tarmsystemet balanceret, og herefter har der aldrig været problemer heldigvis. Jeg er bestemt ikke imod at man gør som dig og prøver noget andet, jeg syntes bare ikke at man må sammenligne lactulose med medicin eller panodiler, for det er det bestemt ikke, det er højkoncentreret sukkervand, og der er ingen medicinske medikamenter i overhovedet. Det hjælper tarmen at holde på væsken, og det er alt, og for nogen små er dette produkt guld værd:)

• #18   16. mar 2010 det var bare hvad vi fik at vide af vores læge

• #19   16. mar 2010 Lactulose virker NÅR de har hård mave, og skal bruges hvis de har hård mave, det er ikke noget man skal tage forebyggende, så kunne man jo tage det evig og altid hvis man var bange for at få hård mave!! Tal med lægen de kan bekræfte det

• #20   16. mar 2010 Jeg er sådan set lidt ligeglad med om hun er sygeplejerske, for tror stadig ikke at hun er klogere end lægen, sundhedsplejersken og det der står bagpå pakken. Bagpå Loctolose/medilax står der at det skal bruges når man har forstoppelse, og frem til afførringen er normal igen. Altså IKKE forebyggende men afhjælpende

Kommentér på:
min datter græder......

Annonce