{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan går det med Kathrine?
  • #2   5. feb 2013 Hmm, aner det ikke... Håber det går hende godt ! smiley
    Hvorfor har hun slettet sig?

• #4   5. feb 2013 Det er alså heller ikke fair! Krydser finger at hun kommer tilbage, og resten af graviditeten går godt smiley

• #5   5. feb 2013 Jeg fatter simpelthen ikke folk skal vade i, at hendes kæreste sidder inde ? Og hvad så!!!? Jeg forstår ikke det skal blandes ind i alt hvad hun foretager sig eller når hun skriver noget... Stakkels hende...
    Desuden tør jeg vædde på hun IKKE er den eneste herinde, med en mand som sidder inde eller har siddet inde smiley

Men dejligt at høre hun er udskrevet og håber det bedste for hende og så må hun tage den med ro smiley

Håber da hun kommer tilbage ... smiley

• #8   5. feb 2013 Enig! Der er nogen der har aaall for travlt. Min kæreste har os siddet inde, og er sikker på han ikke bliver en dårligere far af det grundlag! Håber hun kommer tilbage smiley

• #9   5. feb 2013 Tænkte det samme herni går , om hvor hun var blevet af . Det da skide træls at det skal være sån her inde nogen gange .

Men håber hun har det godt og bebs bliver derinde ind til termin.
    Men mon ikke Daniel kommer med Update , da han stadig er aktiv her inde.

• #10   5. feb 2013 Folk har desværre meget travlt og jeg fatter det ikke, det er som om nogle får det bedre med sig selv.... De tænker bare ikke over de såre andre...

Og ja, min mand har også siddet inde ? Og ? smiley ja han er sku den bedste far alligevel, ellers ventede vi nok ikke nr to smiley
    Jeg forstår ikke fængsel er sådan et tabu emne, for der er da mange der ar siddet inde... Ingen siger jo man er sindsyg bare fordi man har rusket tremmer smiley

Men Dina, håber du vil sige hun er savnet herinde oh håber hn kommer tilbage smiley

• #11   5. feb 2013 Synes også at nogen har haft meget travlt med det- rigtig synd for de to. Fru Thygesen- du får det nærmest til at lyde som om det er normalt at mænd har været i fængsel?

• #13   5. feb 2013 Pædagogen: lige min tanke smiley Jeg er ligeglad om Kathrines kæreste har siddet inde, det blander jeg mig ikke i, men synes på ingen måde at det er en "hverdags-ting" at have siddet inde, det er jo nu engang ensbetydende med at man har gjort noget ulovligt?

• #14   5. feb 2013 der var en bruger herinde, der skrev lige inden Kathrine slettede sig, at det meget ofte var kathrine og daniel selv der bragte rockere, fængsel og vold på banen...
    og jeg må give den bruger ret, det var altså ofte dem selv der kom ind på emnet.. hvis det gik dem så meget på, at der blev kommenteret på det, så skulle de selv lade være med at bringe det på banen så ofte..
    men jeg synes også det er trist at Kathrine har slettet sig smiley håber at hun kommer tilbage

• #15   6. feb 2013 Anonym D - stor respekt til dig, for at opdatere os på trods af alt det drama der har været smiley
    hvis Kathrine ikke føler at det er en go ide at komme tilbage hertil, så kan du prøve at foreslå hende nogle andre babyforummer, hvor hun kan få luftet sine tanker osv, uden at hun skal føle sig "jagtet" som hun nok har følt herinde..

hvordan kan det være at hun skal tale om kejsersnit? er vandet gået eller har hun fået meget højt infektionstal i livmoderen? smiley

• #17   6. feb 2013 Kathrine er stadig medlem af BG gruppen på facebook

• #18   6. feb 2013 Super ærgerligt folk kører på det! Jeg er uenige de selv har startet det op.. Ja de fortalte om grunden til Daniel sad inde men dælme da kun fordi folk blev ved med at spørge og spørge.. Nærmest hver tråd hun oprettede blev der kørt på det selv om det intet havde med sagen og gøre.. Jeg ville dælme også blive ked af det hvis det var mig.. Ud fra det Kathrine skriver kan Jeppe ingen måde se de skulle være uansvarlige! Det gør mig så irriteret at folk ikke bare kan blande sig uden om hvis de intet positivt har at sige.. Og nej det er ikke en hverdags cocktail at kæresten sidder inde men det er nu tilfældet her og det kan hun jo ikk gøre noget ved.. De vælger at beholde barnet for Kathrine harpo en ganske alm hverdag at tilbyde den lille prinsesse og D er en del af det.. Respekt herfra.. Det er i min verden bedre at de prøver at få det til at fungere end at K blev enlig mor fordi det ikke lige passer visse typer herpå bg.. Jeg havde gået og kigget efter en tråd fra hende igen.. Har tilsyneladende ikke set den tråd der her bliver omtalt.. Ønsker hende alt held og håber hun eller du opdatere os herinde løbene smiley

• #19   6. feb 2013 Sorry for stavefejl er ligepå fra iPad og den ku vist ikke følge med smiley

• #21   6. feb 2013 For real Dina?
    Jeg gider nemlig ikke det der..

• #23   6. feb 2013 Dina, måske det bare var en info fra Camilla til andre brugere herinde som måske gerne ville i kontakt med Kathrine og høre hvordan hun har det? smiley

• #25   6. feb 2013 Fordi hvis man ville følge hende kunne man jo benytte sig af gruppen?

Kommentér på:
Hvordan går det med Kathrine?

Annonce