{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.558 visninger | Oprettet:

Anbefaler lige fotograf-Vestjylland :) {{forumTopicSubject}}

Jeg ville lige dele denne fotograf med jer smiley hun tager fantastiske billeder og har studie her i det "mørke" Vestjylland" smiley jeg er vild med billederne af ny fødte hun tager smiley fortryder jeg ikke fik taget sådan nogle af Elias smiley hun tager selfølgelig også billeder af større børn og også graviditets billeder smiley hvis i likør hendes facebook kan i følge hendes studie og mange billeder blir lagt op (med tilladelse) https://www.facebook.com/jabafoto?ref=ts&fref=ts nogle gange søger hun modeller og kører gode tilbud på fotografering så det er værd at følge smiley her lidt billeder af Elias vi fik taget til julegaver smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
  • Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anbefaler lige fotograf-Vestjylland :)
  • #1   21. jan 2013 Thomas tog vi selv med da det er Elias yndlings køretøj smiley

profilbillede
  • #2   21. jan 2013 smiley

profilbillede
  • #3   22. jan 2013 ja hun er rigtig dygtig , men dyr i forhold til andre fotografer (tænker fremkaldelse). vi har selv fået taget ude hos hende. smiley

• #4   22. jan 2013 Der må jeg melde mig uenig.. I forhold til fotograf både i lem og Holstebro har vi ihvertfald ikke givet for meget for det smiley i photocare Holstebro kostede fremkaldelse af 13x18,billede de havde taget til en konkurence, 149 kr som kampagne tilbud, hvor jeg herude gav 100 kr her i december (tilbudspris) men det er self en anden pris end hvis man bestiller billeder på nettet smiley men pris og kvalitet hænger som regel sammen smiley

• #5   22. jan 2013 Så har du været MEGET heldig med hendes priser, hos os skulle vi give dobbelt pris hos hende i forhold til photocare i Varde. (fremkaldelse) Og kvaliteten er som regel super gode hos Photocare osse og magen til nu ved jeg det fordi vi fik to fremkaldte hos hende plus vi fik fremkaldt hos Photocare osse. smiley PLUS at man IKKE Kunne få billederne på en cd medmindre du fremkaldte billedet osse og det ville simpelthen blive for dyrt. 13*18 gav jeg en flad 50,- for i gågaden i Herning og det er præcis samme kvalitet.

• #7   22. jan 2013 Ja det gør det Tanja.. Maria tror som ikke jeg har været meget heldig det var de priser hun reklamerede med smiley

• #8   22. jan 2013 Billederne er super flotte, men synes det er ærgeligt at hendes logo skal være så stort og iøjenfaldende, det stjæler lidt fokus fra selve billedet ..

• #9   22. jan 2013 Logoet er self fjernet på de billeder man får smiley

• #10   22. jan 2013 Hver sin mening Line smiley Hun er dygtig men jeg synes hun er dyr. Vi var osse derud imens hun havde tilbud i december. men i forhold til f.eks Leif Tvede fra Jydefoto.dk så er hun altså ret dyr.
    Ja men du skal os betale 50kr pr billede, men du SKAL have købt for mindst 500kr for at du overhovedet kan få billederne,. (sagde hun til os) Men dejligt at du var tilfreds., smiley

• #11   22. jan 2013 Det har jeg så aldrig oplevet at skulle har været der flere gange smiley nu laver jydefoto så helt anden form for billeder så de er lidt svære at sammenligne smiley men et sted skal der jo tjenes en smugle.. Jeg vil personligt gerne betale lidt ekstra for at få noget alle andre ikke har.. Og hun har bestemt noget man ikke får taget ved alle fotografer.. Synes det er fedt at hun har modet på at starte det op herude i det mørke Vestjylland smiley håber vi kan blive ved med at komme der i mange år frem og få noget specielt derfor ønsker jeg at dele det med andre hvis der skulle være nogle som har lysten til at støtte op om et lille nyopstartet sted med billeder du ikke får ved alle fotografer.. Er ked af du har fået en "dårlig" oplevelse for jeg har på ingen måde oplevet det du har.. Det er klart man er nød til at tage betaling for en cd med billeder på for selfølgelig tjener enhver fotograf lidt på fremkaldelse og hvis man bare gav cd'en med uden at tage noget videre for den valgte folk det og fremkalder andet steds og man mister en indtjening..

• #12   22. jan 2013 Jeg vil så lige sige at der findes andre der arbejder på nøjagtig samme måde som hende, med kvalitet og forskellighed af billederne, og jeg vil sige at hun har nøjagtig det samme som en nede fra Esbjerg egnen. Synes ikke at der var noget som faldt i øjnene på mig som hende fra Esbjerg IKKE har. (hun tager samme form for billeder som hende i tarm) Ja det er fedt, men hun skal PASSE meget på med prisen. da det er der folk oftest forsvinder, og ved at jeg ikke er den eneste. Men vi bliver aldrig enige. Jeg fortæller MIN erfaring med hende. Og at jeg IKKE benytter hende igen og det er endda på trods af at jeg bor i samme by som hende.. Så vil jeg heller selv tag billederne. Nu fik vi heller IKKE billederne med logo på som du gjorder smiley Så kan du selv se hvad jeg mener? Vi har fået 1 billede som vi betalte 600kr for. Jeg føler mig snydt.

Der ligger en anden butik i Tarm som lige er gået konkurs pga. prisen i forretningen. Den var her i 3 måneder. Som sagt man skal passe på med prisen, da det ellers får folk til at køre til de store byer. som Herning., Esbjerg, Holstebro. m.m

• #13   22. jan 2013 http://www.facebook.com/amilladee

Hende her tager samme form for billeder smiley

(Bare lige for at nævne a der findes andre end hende i Tarm)

• #14   22. jan 2013 Jeg har hentet billederne med logo fra hendes fb hvor de blev lagt op da jeg gav tilladelse til det..spurgte om jeg måtte bruge dem og det måtte jeg gerne.. Så forstår ikke du føler dig snydt??

• #15   22. jan 2013 Nu har hun slet ikke lagt vores billeder op, og hun spurgt ikke ? Jeg føler mig snydt fordi jeg har fået 1 billede og den gav vi 600kr for... Jeg ville da have været glad for at have fået de billeder hun havde taget med logo på, men det har vi ikke.

• #16   22. jan 2013 Self findes der andre fx også little angels men det var slet ikke for at diskutere hverken det eller om hvor vidt du føler dig snydt jeg oprettede emnet smiley JEG er rigtig glad for min behandling og kender mange andre der også er det.. så at du er blevet snydt lyder mærkeligt i mine ører. Jeg kan self ikke sætte mig ind i dit sted, men dem jeg kender har været rigtig glade for det derude smiley har ikke hørt nogle være utilfredse så du faktisk den første smiley

• #17   22. jan 2013 Hun tager gode billeder, men jeg forstår simpelthen IKKE hendes forskelsbehandling.. smiley Tænker om vores dreng var for grim til hendes facebook side, så føler mig faktisk snydt. For som sagt ville jeg gerne have haft billederne med hendes logo på som du har fået, men det blev vi ikke tilbudt. Hvordan ville du have haft det hvis du stod som jeg og så alle de billeder hun ligger op, og som folk bare kan tage og dit barn ikke ligger imellem ? Ville du ikke blive skuffet eller ked af det ??

• #18   22. jan 2013 Jeg skal ikke kunne sige hvad der er sket i dit tilfælde kender hverken dig eller hende personligt så skal ikke kunne sige hvad der er sket i dit tilfælde smiley

• #19   22. jan 2013 Nej jeg tænker bare om vores dreng er for grim til hendes facebook.. Hvordan ville du have haft det hvis du SKULLE købe billederne for at du kunne få dem, og at du så en masse andre med billeder taget af hende hvor hendes logo er på og som de bare kunne tag uden at betale ? Så synes du har været ret heldig.

• #20   22. jan 2013 Selfølgelig er han da ikke for grim det er sikkert en fejl ?

• #21   22. jan 2013 Jeg har jo så også købt og betalt købte en af hver billede her til jul...

• #22   22. jan 2013 Nu har jeg spurgt hende selv,. for synes faktisk ikke at det kan være rigtig, der burde jo ikke være forskel på folk. Og blev da faktisk lidt misundelig. Ikke at det skulle gå udover dig, men blev godt nok lidt.., Ja men vi har jo osse købt og betalt for to ? Og det er kun det ene der hænger på vores væg.

• #23   22. jan 2013 hmm, efter hvad jeg kan se koster en nyfødt fotografering 1999 kroner - det er så også 3 timer der er sat af til det.. kan man gøre det billigere ved bare at få taget f.eks 3 enkelt billeder hos hende f.eks?

• #24   22. jan 2013
    Maria* Mor til Tobias<3 Født 25/11-11<3 . - og hende du anbefaler kan jeg slet ikke finde nogen prisliste ved? smiley

• #25   22. jan 2013 Janni S
    - Skrev linket herinde for at vise at der er andre der tager samme slags billeder som hende i Tarm.
    Jeg ville prøve at skrive til hende derinde, mener heller ikke hun har en hjemmeside. smiley

• #26   22. jan 2013 Jeg synes prisen er fair nok der skal regnes tid til redigering og så videre bagefter men der er vi nok også lidt forskellige hvad vi synes er i orden og sådan skal det også være smiley

• #27   22. jan 2013 Line N - jeg synes at 2000 er i overkanten for et enkelt fremkaldt billede

• #28   23. jan 2013 Så hørte jeg lige en veninde der lige har fået baby fotograferet hun gav 2000 for 5 fremkaldte billeder i 13x18 samt 10 på cd som er færdig redigeret og uden logo så jeg synes da ikke de 2000 er helt galt?? Der blev brugt 3 timer på fotografering og så kommer redigering oveni jo der bruges hurtig et par timer på det også med at udvælge billederne og rette til.. Hun var rigtig glad for resultatet skal siges smiley jeg gav 100 kr for et 13x18, 5 af dem og så ender fotografering og redigering i 1500 kr...

• #29   23. jan 2013 Line N - men efter hvad jeg har kunnet læse mig frem til så er det jo 2000 for ET ENKELT fremkaldt billede?
    så din veninde har da fået det en hel del billigere

• #30   23. jan 2013
    Mutten < 3 - hold da op, det er jo meget billigere!! hun tager 975 kroner for nyfødt fotografering incl 3 stk fremkaldte 13 x 18 billeder

• #31   23. jan 2013 Mutten hvor tager hun billederne? smiley

• #32   23. jan 2013 Janni hvor finder du den pris henne for jeg kan ikke lige finde det du skriver nogle steder?

• #33   23. jan 2013 Line N - den pris finder jeg på hendes facebook profil, et stykke nede på siden smiley

• #34   23. jan 2013 Jeg kan ikke lige finde et sted hvor der står det kun er 1 billede?

• #35   24. jan 2013 Mutten ja det var da godt nok billigt:)

• #36   24. jan 2013 Mutten < 3 - årh sikke et drøn godt billede!!!
    Det er en skam at vi har 1,5 times kørsel til Fredericia smiley ved ikke hvordan det sådan rent praktisk skulle fungere med nyfødt baby, amning osv

• #37   26. jan 2013 Kan helt klart anbefalde amilladee.. Hun er super dygtig.. Har kun hørt dårlig om hende Jaba, men har ikke personlig erfaring derfra.
    Personlig bruger jeg kun kittysfoto.dk

Billedet er fra hende af.

profilbillede
Kommentér på:
Anbefaler lige fotograf-Vestjylland :)

Annonce