Mini-piller--> p-piller,, hvordan? {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg har siden 8-ugers undersøgelsen taget nogle mini-piller af en art, men nu ammer jeg ikke mere, og vil derfor gerne over på mine p-piller igen.. Men hvordan gør jeg det?
(Ja har snakket med "lægen", dvs sekretæren, hun mente hun kunne svare og jeg derfor ikk behøvede at snakke med lægen, og nye tider har de ikk inden minni-pillerne slipper op, så må lige høre jer)
Hun (sekretæren) siger jeg skal tage denne pakke færdig (har indtil nu ik holdt pause i dem, men spist en HVER dag) og vente på en mens, og så starte på mine p-piller, som der står i "manualen" for mine p-piller under opstart. hun mente det var på 2.dagen i min mens.. (har ikk lige læst).. Men hvad så hvis der går 14 dage? og hvordan er jeg beskyttet? SKal vi bruge gummi-mænd indtil jeg har taet mine p-piller en måned? eller kan jeg bare starte op på p-pillerne dagen efter sidste mini-pille? og så derefter de 3 uger holde en uges pause?
åh hvorfor kunne hun ikk bre stille mig ind til en læge.. stoler ikk helt på hende.. "mener det er på 2.dagen".. mener kan jeg sku da ikk buge til noget, jeg skal ikk have en baby igen lige nu
Langt, men håber I kan hjælpe piger
maj 2009
Følger: 1 Emner: 57 Svar: 1.096
Og jeg ville bestykke mig imellem tiden hvis der gik 14 dage ...
dec 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 44 Svar: 831
Og jep, beskytter mig indti jeg har taget en pakke p-piller(en måned efter mens) så jeg sku sikker
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 9 Svar: 660
Men hvorfor vil du skifte over på p-piller???
dec 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 44 Svar: 831
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 9 Svar: 660
Men jo meget forskellig fra person til person om man er til det ene eller andet og hvordan det køre
Mini-piller--> p-piller,, hvordan?