{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
656 visninger | Oprettet:

Amme og beskytte sig {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har jo lille lækre julian på 3 uger som jeg ammer. Og håber da at gøre det nogle måneder endnu. Men skal jo have noget prævention , så vi ikke står med en Bebs mere om 9 måneder ca smiley

Nogle der ved hvad der er af muligheder når man ammer? Ønsker ikke spiral, vil gerne have p-piller igen, men kan man det når man ammer? Har hørt man kun kan få mini-piller imens, og at de mange gange giver lange trælse urregelmæssige blødninger, og ikke er sikre nok.

Vil selvfølgelig snakke med lægen når jeg skal ned til 8 ugers undersøgelsen, men kunne være rart at have gjort sig nogle tanker inden jeg skal derned, så må jeg høre hvordan i benytter jer? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Amme og beskytte sig
  • #2   13. sep 2012 Ja selvføgelig er gummiet fundet frem. For brugte vi ikke det nu var ser da ingen grund til at spørge til prævention efter 8ugers undersøgelsen :)!

Og jo vil gerne vide lidt inden lægebesøgers i tilfælde af der var flere muligheder så jeg ikk først får mulighederne dernede og evt sku hjemog
    Høre jer ad mht fordele og ulemper, og så skal til lægen igen for udlevering smiley

Men som det ser ud hedder det vidst mini-piller imens jeg ammer og så p-piller når engang jeg er færdig med at amme smiley

• #4   13. sep 2012 mini piller er lige så sikre som p piller.. jeg er på mini piller normalvis fordi jeg ikke kan tåle alle de hormoner der er i p piller

• #5   13. sep 2012 Den smukke. hmm.. min læge er vidst ude på noget så smiley hehe... han sagde de var lige så sikre

• #6   13. sep 2012 hehe jah. bare de selv kan finde ud af det smiley

• #7   13. sep 2012 Igen mht spiral har jeg bare hørt for mange negative erfaringer med spiral smiley pg kan godt lide det med pillerne hvor jeg føler jeg bedre selv kan "styre" udenom en pause fx. Og føler nok jeg er lidt mere sikret fordi jeg "ser" keg tager pillerne så jeg derfor er beskyttet. smiley men det nok bare mig smiley

Det med gummi og infektion osv er jeg helt med på smiley i mit
    Hoved er det logik smiley

Men ja så hedder den nok mini piller smiley tak for Info piger smiley

Kommentér på:
Amme og beskytte sig

Annonce