{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.376 visninger | Oprettet:

Stop med nat flaske {{forumTopicSubject}}

Hvordan gjorde i det??

E,ma er 17 mdr og får en flaske om aften i stuen inden hun blir puttede.

Hvornår det bedst og holde med det og hvordan gør man det bedst mulig for vænne Emma til undvære den..

Hun glad for den og tænker mest det bare for vi hygger en slv time inden hun blir puttede..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • Lægning af Stor formats fliser 250 kr.
  • TV+tv bord og nogen hylder 700 kr.
  • Montering af induktionskogeplade 700 kr.
  • Fix a shelf 300 kr.
  • Opsætning af rullegardiner, 2 stk, og flytning af et rullegardin 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stop med nat flaske
  • #1   20. jan 2013 Clara er 16 måneder og hygger også stadig med en lille flaske. Det drejer sig om max 60 ml. Letmælk, og det er ren hygge for hende.

Hun får den så længe hun synes den er hyggelig, og så længe jeg ikke synes hun er blevet for stor til den. Dog vil jeg gerne at hun selv siger fra.

Flasken er så lille at den ikk udgør et måltid for hende længere, så det er ren hygge og rutine.

• #2   20. jan 2013 Her droppede vi flasken for nogle mdr siden og i stedet for flasken får han er glas letmælk inden sengetid. Her er Marcus 16 mdr gammel.

• #3   20. jan 2013 Det osse kun der omkring Emma får det dog erstatning skal jeg bare lune lidt let mælk isted for det udgør heller ikk et måltid for hende det er bare ren hygge og runde dagen af med

• #4   20. jan 2013 Ja jeg ville bare give hende mælk istedet, dog ikk varm. Clara får det fra køleskabet.

På et tidspunkt skal hun bare have det af glas, men det skridt har vi bare ikk lige fået taget endnu. smiley

• #5   20. jan 2013 Marie var 13 måneder da hun slet ikk fik flaske mere, jeg gav hende yoghurt med havregryn i, havregrød eller øllebrød lige inden hun blev puttet, i starten fandt jeg flasken, men hun gad den ikk for hun var jo stop mæt!

• #6   20. jan 2013 her var vores unger 11 og 10 mdr da de stoppede med flasken, marcus sagde selv fra og ville den ikke mere, melissa havde bare ikke brug for det ekstra "måltid" mere, så vi forsøgte bare at stoppe fra den ene dag til den anden, og det gav aldrig problemer, ved begge kørte vi dog flasken ned til et minimum om aftenen allerede fra ca 6-7 mdr, så de blev vant til at man spiser til måltiderne og så ellers ikke, marcus fik vand istedet af en kop, indtil han selv heller ikke gad det, melissa ville ikke have noget hvis hun ikke fik flasken, så hun blev bare lagt i seng uden noget, og det har fungeret super fint...

• #7   20. jan 2013 Karolina var 14-15 måneder, hun var 4 dage på ferie hos mormor hvor hun selv afviste flasken, så begyndte ikke at give igen herhjemme og der har aldrig været noget..

• #8   21. jan 2013 Sover jeres børn så som vanlig efter stop med flaske.. Emma har altid sovet igemmen gerne 12-14 timer .. Det ville jeg jo nødig osse ødelægge

På den anden siden hun blir jo ikk mæt at tår mælk hun får og det tar en halv time for hende og spise den flaske mælk.. Det ren og skær hygge

• #9   21. jan 2013 ja vores har altid sovet fint alligevel, melissa begyndte faktisk at sove bedre om natten da vi begyndte at trappe ned, som om det gik op for hende at om natten sover man altså kun.. nogen børn stopper bare ikke af sig selv før de er meget gamle, andre gør det tidligt, men mener vores sp sagde at fra 12 mdr bør man skære kraftigt ned eller stoppe helt da de ikke længere har brug for det mere..

• #11   22. jan 2013 Nu jeg prøvede en nat uden mælk og i ag hun osse puttede uden og ha fået mælk i morges meget tidlig vågnede hun kl 04:45 og kunne ikk sove mere,, hun spise som en galt til morgen hvilket hun heller ikk plejer

Kommentér på:
Stop med nat flaske

Annonce