1.110 visninger
|
Oprettet:
Flaske og gylp :-/ {{forumTopicSubject}}
Besluttede at stoppe delvist med at amme og give flaske. Men hold da op han gylper efter den. I store stråler og både mit og ans tøj skal skiftes hver gang. Og det jo minusset om natten. Så prøvede og amme om natten, men han bev ved st vågne og skrige og give tegn på sult, så pumpede ud en aften g der er men næring i, så er nød til at give flaske, men hvad kan man gøre mod det gylpen? Han får mange pauser og får bøvset, men alligevel står det D af ham når han ikk vil have mere, og kommer og på skulderen. Undervej er det rene bøvser g ingen gylp
nov 2012
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 7 Svar: 444
sep 2011
Følger: 1 Emner: 64 Svar: 372
-det har hjulpet utrolig meget her
nov 2012
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
dec 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 44 Svar: 831
Han får nan. Og det lige meget om mam bøvser eller ej, det kommer alligevel. For et par fange har han hængt på skulderen noget tid uden at bøvse og så har vi taget ham ned og lagt ham eller sidde med ham og så kommer det alligevel lige pludselig. Og det kommer i flere etaper i op til en time efter måltidet. Men det er kun 3. Dag på flaske, skal hans mave mon ligge vænne sig til det ifh normalt kun og være ammet????
dec 2009
Anonym: jamen det først sket da vi gik over på flaske forleden dag. Har indtil ammer fuldt og der har lige været et par enkle tilfælde hvor han har gylpet meget men ellers har han aldrig rigtig gylpet. Og det er efter hver flaske, og det er længe efter også, og det er meget. Næsten hver anden gang skal han have skiftet tøj. Indrømmer gerne at det kun er hver anden gang for så er det helt sølet til i gylp. Og det syns jeg er lidt vildt. Men ellers må jeg lige høre min SP.
Er på fra Tlf så kan ikk lige få sen op i toppen af tråden nu, men en nævner noget fra apoteket. Er det sådan noget tilskud? Har læst lidt man kan få noget at tilsætte der "størkner" mælken nede i maven? Og alomin syrnet er det til gylpere (mej skifter ikk bare, forhøre lige SP)
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Vito var gylpebarn, både på MM og MME. Men fik han MME i brikker (altså, dem som er færdige) stod det ud af ham, i en meget mere voldsom grad end når han fik det han normalt fik.
nov 2012
dec 2009
Det han får nu hedder "NAN 1 Pro". Og tjekke lige o er i Brugsen, man kan ikk ummidelbart få noget derovre der hedder nan ha :-/???
Kan det være hans lille mave også bare licensens vænne sig til det istedet for ren modermælk??? For der gylpede han stort set ikke rigtig.
nov 2012
Men som andre skriver, en mindre sut kunne også være en god ide. Så det går lidt langsommere for ham.
Flaske og gylp :-/