{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.110 visninger | Oprettet:

Flaske og gylp :-/ {{forumTopicSubject}}

Besluttede at stoppe delvist med at amme og give flaske. Men hold da op han gylper efter den. I store stråler og både mit og ans tøj skal skiftes hver gang. Og det jo minusset om natten. Så prøvede og amme om natten, men han bev ved st vågne og skrige og give tegn på sult, så pumpede ud en aften g der er men næring i, så er nød til at give flaske, men hvad kan man gøre mod det gylpen? Han får mange pauser og får bøvset, men alligevel står det D af ham når han ikk vil have mere, og kommer og på skulderen. Undervej er det rene bøvser g ingen gylp smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flaske og gylp :-/
  • #1   10. jan 2013 Nan ha skulle mindske gylp og ellers kan du købe noget på apoteket (enfamil) som er til børn der gylper. Det fik Marcus her og hjalp rigtig meget.

• #2   10. jan 2013 Min søn er/var virkelig gylpebarn, og han gylpede ikke mindre af NAN ha, men derimod fik jeg afvide af sp, at de skal side halvvejs op og spise, og ikke bøvses, med mindre at han giver tegn på at der er noget der klemmer smiley
    -det har hjulpet utrolig meget her smiley

• #3   10. jan 2013 Her hjalp enfamil fra apoteket samt zoneterapi.

• #4   10. jan 2013 Bruger du den mindste størrelse sut? Det lyder som om han får for meget af gangen.

• #5   10. jan 2013 Nadia: han sidder også halvvejs op. Ligger han kløjs han i det.

Han får nan. Og det lige meget om mam bøvser eller ej, det kommer alligevel. For et par fange har han hængt på skulderen noget tid uden at bøvse og så har vi taget ham ned og lagt ham eller sidde med ham og så kommer det alligevel lige pludselig. Og det kommer i flere etaper i op til en time efter måltidet. Men det er kun 3. Dag på flaske, skal hans mave mon ligge vænne sig til det ifh normalt kun og være ammet????

• #7   10. jan 2013 Acs, han er 4,5 mdr og jeg bruger en str 2 (avent) måske jeg skulle prøve og kæbe nogle 1'ere og prøve med dem?

Anonym: jamen det først sket da vi gik over på flaske forleden dag. Har indtil ammer fuldt og der har lige været et par enkle tilfælde hvor han har gylpet meget men ellers har han aldrig rigtig gylpet. Og det er efter hver flaske, og det er længe efter også, og det er meget. Næsten hver anden gang skal han have skiftet tøj. Indrømmer gerne at det kun er hver anden gang for så er det helt sølet til i gylp. Og det syns jeg er lidt vildt. Men ellers må jeg lige høre min SP.

Er på fra Tlf så kan ikk lige få sen op i toppen af tråden nu, men en nævner noget fra apoteket. Er det sådan noget tilskud? Har læst lidt man kan få noget at tilsætte der "størkner" mælken nede i maven? Og alomin syrnet er det til gylpere (mej skifter ikk bare, forhøre lige SP)

• #8   10. jan 2013 Prøv den mindre sut. Og ellers prøv et andet mærke.

Vito var gylpebarn, både på MM og MME. Men fik han MME i brikker (altså, dem som er færdige) stod det ud af ham, i en meget mere voldsom grad end når han fik det han normalt fik.

• #9   10. jan 2013 Det jeg skriver om fra apoteket er mme pulver lige som nan og alt andet. Det er noget som "stivner" hurtigere nede i deres mave og derfor ligger tungere og ikke kommer så nemt op igen. Var vores sp der anbefalede det efter nan ha ikke kunne optages i hans lille mave.

• #10   10. jan 2013 Okay tak Trine, det er nok det jeg har læst om er et sted.

Det han får nu hedder "NAN 1 Pro". Og tjekke lige o er i Brugsen, man kan ikk ummidelbart få noget derovre der hedder nan ha :-/???

Kan det være hans lille mave også bare licensens vænne sig til det istedet for ren modermælk??? For der gylpede han stort set ikke rigtig.

• #12   11. jan 2013 I følge min sp skulle nan ha i hvert fald også bliver hurtigere "tyk" nede i deres maver.

Men som andre skriver, en mindre sut kunne også være en god ide. Så det går lidt langsommere for ham.

Kommentér på:
Flaske og gylp :-/

Annonce