1.436 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

MME og gylp.. MME og gylp..

Emil får MME og har fået det siden han var 24 timer gammel.
Vi startede på NAN men han fik simpelthen så svært ved at komme af med afføringen..
Så kom han på NAN HA og det fungerde fint i en periode, men så kom der problemer med maven igen.
Så blev han sat på grøn alomin og det har virkelig hjulpet på maven..
Men problemet er nu at han gylper helt overdrevet meget.
Tit og ofte stråle gylper han og ellers gylper han i op til 2 timer efter en flaske.

Nu havde jeg så hørt så meget godt om HIPP og at de ikke gylper så meget af det.
Men Emil har stadig gylpet 4 gange under måltidet nu her, så nu aner jeg dybest set ikke mine levende råd..

Erfaringer og råd søges..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.
  • Fjernelse af grene og vedbend 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MME og gylp..
  • #1   19. jan 2012 det gjorde mie os nu her og det var mild fortoppelse hun nu igen havde kunne være det jeg giver hende afkogt vand 2 gange om dagen ud over mad for gi noget væske og det er som om det hjælper

• #2   19. jan 2012 Kan det være der er for stort hul i sutten? Måske han får for stor mængde for hurtigt?

• #3   19. jan 2012 Axl gylper også og gær det også selvom han spiser hos mig.. Nogle børn gylper bare ligemeget hvad smiley ja det er træls, men det holder op når de bliver ældre, det skulle aftage ved 4 mdrs alderen..
    Vores SP sagde at man kunne prøve med johannesbrødmel hvis nan virkelig ikke kunne leve med gylperiet, vi prøvede det et par dage og havde stort set ingen gylp, men jeg synes ikke det var besværet værd..

• #4   20. jan 2012 min søn får hård af alt andet end blå allomin , men gylpede også af alt... men som tiden gik holdt han op med det.....

min venindes dreng glypede også ekstramt meget.... det kunne stå ud som en giga stråle nogen gange.... men det gik også over som tiden gik......

men det er bare og prøve sig frem og se hva der er bedst for barnet..... det kan være det går over igen efter noget tid.... de laver også det der mme der kan købes på apoteket, til børn der gylper meget.... kan ikk huske hva det hedder....

Kommentér på:
MME og gylp..

Annonce