{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.210 visninger | Oprettet:

lisbeth h
lisbeth h
Følger: 1 Emner: 75 Svar: 477

? til ks {{forumTopicSubject}}

Jeg fik ks for 8 dage siden og bløder kun når jeg går på toilet og kun ganske lidt har fået klips ud er dog voldsom blå i min venstre side men ikke ondt i det. men hvornår må jeg dyrke motion igen så som ridning. og løb ? Og hvad med samleje ved godt de siger otte uger men det kan jeg på ingen måde holde tænker hvis vi bare bruges kondom skader det vel ikke og gøre det før . sidste gang havde vi det efter 14 dage men der var jeg heller ikke blevet skæret i er lidt bange for at det ikke er lukket sig sig godt nok derinde uden på er det helt lukket og fint? så kan vi ha sex uden at aret springer op? tænker på det i livmodend

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ? til ks
  • #3   22. nov 2012 du må have sex med det samme bare du bruger kondom,,, du må ikke løbe eller dyrke fysisk hård mption før efter 8 uger,, dit ar er nemlig ikke helet helt indvendigt... jeg gik lidt fortidligt igang og startee hårdt ud,, hvilket gør, at eg har rimelig ondt nu,,, fik ks for 9 uger siden

• #4   22. nov 2012 vent til du har været hos lægen til 8uger undersøgelse med motion. sex er bare med gummi når du er klar.

• marie M
    marie M Tilmeldt:
    sep 2012

Følger: 1 Emner: 15 Svar: 64
    #5   22. nov 2012 vent med rigning til du har været ved lægen, kander en som gik i gang med at ride efter en månede, og aret ville ikke hele ordentlig indvendig pga fortidlig træning fik hun at vide...

• #6   22. nov 2012 Vis du starter for tidlig kan du risiker og få ar vævs brok men som de andre vent til efter otte ugers besøger hos lægen..

Sex gjorde vi efter tre uger men kun for vi var indlæg de første tre uger da vi kom hjem var det næsten det første vi gjorde hi hi

Men vi brugte ikk kondom hvorfor skal man bruge det?? Fik aks

• #7   22. nov 2012 Pga. risiko for infektion.

• #9   22. nov 2012 Mhm oka viste jeg ikk vi brugte ikk noget

• lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

Følger: 1 Emner: 75 Svar: 477
    #10   23. nov 2012 Vi brugte heller glød kondom første gang men skal ikke ha flere børn og har allerede fået min mens fedt men det var det samme sidste gang og blev gravid kun 6 uger efter jeg havde født. jeg tøver med ridning. mit ar er os helt hårdt som der ar. væv inden under og det os voldsomt blåt i venstre side så tror det lidtblod samling og så er det ved hele men pænt bliver det vist aldrig frygter at det forbliver hårdt og hævet der ikke betændElse i det heldigvis

Kommentér på:
? til ks

Annonce